Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette miehenne eteen?

Vierailija
13.10.2021 |

Kovin usein täällä tehdään vaikka mitä ja miehiltä pyydetään kaikkea. Mutta mitä itse olette valmiit tekemään. Tiedän, että tällainen ketju on ollut ja sitä pikaisesti vilkaisin. Itse teen kaiken paitsi kakkaleikit naisen vuoksi. Olen käyttänyt peniksenjatkeita, pukeutunut kuten hän haluaa. Nuolen takamusta. Juon virtsaa. Panen ulkona jos hän haluaa. Ja anaaliseksi on minustakin kivaa. Miten te naiset?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naisen seksin halu aina miehestä kiinni ole. Meilläkin on seksiä vain kerran kuussa, ja joka kerta vaimo saa kymmeniä orgasmeja ja kaikkea kivaa. Ei vaan halua kuin ovulaation aikaan, sanookin sen ettei muina aikoina halua lainkaan seksiä. Ei minun, ei itsensä, ei kenenkään kanssa.

Vierailija
22/29 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se naisen seksin halu aina miehestä kiinni ole. Meilläkin on seksiä vain kerran kuussa, ja joka kerta vaimo saa kymmeniä orgasmeja ja kaikkea kivaa. Ei vaan halua kuin ovulaation aikaan, sanookin sen ettei muina aikoina halua lainkaan seksiä. Ei minun, ei itsensä, ei kenenkään kanssa.

Tämä hyvin seksuaalisena miehenä minua kiinnostaakin. Kuinka hyvin toisen tarpeet tulisi ottaa huomioon suhteessa? Eikä vain omiaan. Itse elän vaihdevuosia läpi käyvän ihanan ihmisen kanssa, mutta joskus tekisi lyödä päätä seinään. Eikä siis hänen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, makaan sohvalla ja odotan ruokaa. Illalla sängyssä näpytän kännykkää. En oo antanut mitään puoleen vuoteen. Vittuilen koko ajan.

Vierailija
24/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, makaan sohvalla ja odotan ruokaa. Illalla sängyssä näpytän kännykkää. En oo antanut mitään puoleen vuoteen. Vittuilen koko ajan.

Onko siihen vittuiluun joku syy?

Vierailija
25/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siihen vittuiluun joku syy?

Minun liian suuret odotukset elämään.

Vierailija
26/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanojen mukaan olen avannut hänelle Pandoran lippaan seksin saralla ja loppua ei näy <3 Olen kuulemma toteuttanut kaikki hänen unelmansa ja ylikin. Aika kiva kuulla, koska omasta mielestäni olen vain tavallinen normaalilla seksuaalisuudella varustettu nainen mutta mikä sitten on normaalia?

Olen pyytänyt mieheltä sitomisleikkejä

Olen pannut miestäni strap-onilla

Tykkään peppuseksistä

Olen järjestänyt meille säännöllisesti seksitreffejä

Olen keikistellyt erilaisissa hepeneissä - viimeinen hankinta lateksiset hanskat, avoliivit ja avopikkarit

Nautin seksistä täysin rinnoin enkä välitä vaikka kropassani näkyy elämisen jälkiä

Nautin antaessani nautintoa miehelle

Näytän että nautin

N51 M40

Vierailija
27/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sanojen mukaan olen avannut hänelle Pandoran lippaan seksin saralla ja loppua ei näy <3 Olen kuulemma toteuttanut kaikki hänen unelmansa ja ylikin. Aika kiva kuulla, koska omasta mielestäni olen vain tavallinen normaalilla seksuaalisuudella varustettu nainen mutta mikä sitten on normaalia?

Tykkään peppuseksistä

Olen keikistellyt erilaisissa hepeneissä - viimeinen hankinta lateksiset hanskat, avoliivit ja avopikkarit

Nautin seksistä täysin rinnoin enkä välitä vaikka kropassani näkyy elämisen jälkiä

Näytän että nautin

N51 M40

Hyvin tuntuu sujuvan. Normaalia seksiä. Otatko pepusta suuhun? Ja elämän jäljet kaunistavat naista. Siinä näkyy elämä. Tuota ei kannata miettiä, kauniimpaa.

Vierailija
28/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään peppuseksistä

Näytän että nautin

N51 M40

Hyvin tuntuu sujuvan. Normaalia seksiä. Otatko pepusta suuhun? Ja elämän jäljet kaunistavat naista. Siinä näkyy elämä. Tuota ei kannata miettiä, kauniimpaa.

Ei kyllä ole noi ahterihommat ihan perusvaniljaa noin yleisellä tasolla kuitenkaan...

Vierailija
29/29 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut vielä vastaan mitään mitä en tekisi. Olen ehkä itse häntä kokeilunhaluisempi ja ehdotan nykyään enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan