Juotko alkoholia etätyöpäivän aikana?
Vastoinkäymiset sai tarttumaan tölkkiin, mutta rajoitan sen kahteen, jotta ehdin selviämään illan palaveriin.
Kommentit (10)
En. Asiakkaat kuulisivat heti äänestä, että jotain on otettu.
Vierailija kirjoitti:
Joskus, vain sen verran ettei työt kärsi. Itse asiassa mulla pieni määrä tehostaa, varsinkn jos on nini paljon stressiiä ettei tahdo tulla mitään hommista, niin pieni määrä alkoa rauhoittaa ja saa tehtyä taas.
Mä sain rauhoituttua enkä romahtanut ja kohta hommat taas jatkuu niin kuin hiirellä juoksuypörässä konsanaan.
-ap
En, siksi ettei ole mitään syytä juoda.
Tuttavapiirissä on useampi joiden ma aamupäivän etäkokoukset on menneet muulla kahvikupin sisällöllä kuin kahvilla. Sama pe puolenpäivän jälkeen.
Joskus kesällä, kurkkasin perjantai iltapäivän kahvitauolla oluen. Etätyöt on nyt ohi, oi niitä aikoja.
Tölkki pari nyt menee ihan kevyesti, jos tarpeen. Harvoinhan tuota siltu tulee vedeltyä, vaikka isoveli ei valvokaan koko ajan.
Perjantain iltapäivän viimeisen kokouksen aikana on ihan kiva vedellä kaljaa, jos tietää, ettei tarvitse sen enempää mitään luennoida tai esittää. Puuduttavat palaverit etenkin saavat uuden merkityksen, kun on jotakin mukavaa oheistekemistä.
En muuta kuin lounaalla lasin viiniä silloin tällöin, riippuen ruoasta.
Usein tulee aloiteltua jo iltapäivällä ja jatkettua saunassa. Ja sama seuraavana päivänä. Nyt ihmetyttää miten kehtaa mennä toimistolle kun painoa on tullut 25 kg reilussa vuodessa.
Joskus, vain sen verran ettei työt kärsi. Itse asiassa mulla pieni määrä tehostaa, varsinkn jos on nini paljon stressiiä ettei tahdo tulla mitään hommista, niin pieni määrä alkoa rauhoittaa ja saa tehtyä taas.