Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa tavallisia naisten vaatteita?

Vierailija
13.10.2021 |

Olen taas kierrellyt kauppoja, joka kerta tulen tyhjin käsin pois. Etsin ihan tavallisia paitoja. Rentoja, arkeen sopivia, ei ohutta liurukangasta. Kaupoissa on kuoseja, akryylineuleita, pitkiä collagemekkoja, lyhyitä paitoja tai mitä lie ovatkaan. Joka kaupassa samat vaatteet, kun on kiertänyt yhden niin on nähnyt kaiken.

Paidat loppui jo käsiin kun en ole vuosiin saanut mistään ostettua, en tosin kaupoillakaan juokse koko aikaa. Pari paitaa olen ostanut miesten osastolta, siellä on ihan tavallisia ja 100% puuvillasta tms tehtyjä vaatteita. Yllätyin kyllä kun moni naispuolinen työkaveri sanoi jo vuosia ostaneensa vaatteet miesten puolelta eli ilmeisen yleistä?

Oikeasti nyt, en ole ainut joka ihmettelee minne tavalliset vaatteet on kaupoista hävinneet.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-collection

Vierailija
2/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triplassa Kekäleeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketeista.

Vierailija
4/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta , tavallisten miesten ja naisten normikokoista käyttövaatetta . Vaikka Kakkosen aikaan sielläkin oli paremmat kaikki .

Vierailija
5/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R-collection

Ei tuolla ollut minulle mitään. Muutama neule oli ihan jees mutta neuleita en tarvitse, niille on äärimmäisen vähän käyttöä.

Vierailija
6/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä prisma ja citymarket on nykyään hyviä vaatekauppoja, jos haluaa perusvaatetta

Vierailija
7/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nansolla ja Bypiasilla on hyviä vaatteita.

Vierailija
8/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsot netistä, voit oppia tietämään oman makusi eli jo se auttaa.

Neutraalit, yksiväriset perusvaatteet kestää aikaa. Vaihtelua tuo sitten huivit, korut, pipot, hanskat, laukut ja kengät.

Vierailija
9/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä prisma ja citymarket on nykyään hyviä vaatekauppoja, jos haluaa perusvaatetta

Tiedän, meillä on cittarilla hyvin pieni vaateosasto, joskus jotain löytää mutta tosi harvoin. Nyt siellä oli vaan niitä pitkiä collegepaitoja ja älyttömästi neuletakkeja.

Prismassa sama, joskus löytää. Nyt siellä tuntui olevan vaan kans akryylineuleita ja viskoosipuseroita.

Sitten kun vielä rajaa ettei tykkää sekavista kuoseista ja mustasta yksinään niin vähänpä jää mitään.

Vierailija
10/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, meillä on cittarilla hyvin pieni vaateosasto, joskus jotain löytää mutta tosi harvoin. Nyt siellä oli vaan niitä pitkiä collegepaitoja ja älyttömästi neuletakkeja.

Prismassa sama, joskus löytää. Nyt siellä tuntui olevan vaan kans akryylineuleita ja viskoosipuseroita.

Sitten kun vielä rajaa ettei tykkää sekavista kuoseista ja mustasta yksinään niin vähänpä jää mitään.

Nansolla on hyvät pellava-paitapuserot ainakin.

Vierailija
11/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan itse miesten osastolta. Vähemmän tekokuituja. Perusvärejä ja yksiväristä. En pidä kuvioista. Muokkailen sitten niitä itse, jos on tarve.

Vierailija
12/12 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaista, langoista, vetskareista, nauhoista ja napeista. Niistä on tavalliset naisten vaatteet tehty

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi