Oletko istunut miehesi naamalle?
Ei ole käynyt mielessäkään, vaikka joskus on pyytänyt. Mulla kulkee joku "säädyllisyysraja" tuossa.
Kommentit (54)
Ai kun tätä herkkua saisi.....
m-47
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 17:17"]
Ei ole käynyt mielessäkään, vaikka joskus on pyytänyt. Mulla kulkee joku "säädyllisyysraja" tuossa.
[/quote]
On muija istunut monestikkin kun pyytänyt =)
En ole koskaan ymmärtänyt tätä.Siis istutaan kumppanin naaman päällee koko painolla????Haloo-eikö siihen tukehdu ja mitä ihmeen kiihottavaa siinä on.Vai onko tää samaa kategoriaa BDSM:n kanssa että saadaan sellainen tukehduttamis juttu toiselle?
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 09:05"]
^mitä vittua nyt taas. Mun mies ei ikinä suostuisi tuollaiseen, saati että tykkäisi. Yhtä perusnuolemistakin saa kärttää puoli vuotta että suostuu, jos olen ensin peseytynyt tyyliin juuriharjalla. 2
[/quote]
Täällä taas homma toimii niin että yhtä perusnuolemista saa kärttää puoli vuotta, mutta tyttöystävällä on muna jatkuvasti suussa.
T: Mies.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 07:37"]
Miksi seksissä pitää olla jotain säädyllisyysrajaa? En käsitä. Seksissä on kyse siitä, että nautitaan yhdessä, tehdään toinen toiselle ihania asioita. Ymmärrän, jos kumppani toivoo jotain kakkaleikkiä, että siitä nyt ehkä kieltäytyy, mutta joku naamalla istuminen... varmaan kieltäydyt sitten suuseksistä yleensäkin? Peiton alla lähetyssaarnaajassa pimeässä lauantaina saunan jälkeen ehkä käy?
Pointtini on se, että jos toinen tykkää niin miksei sitä hänelle antaisi? Jos miehesi tahtoo sinut naamallesi niin rohkeasti ratsaille vaan!
Naamalla istumista voi varioida monenlaiseksi. Kevyesti ihan vaan suuseksiasentona, saa mies olla kerrankin ihan rennosti ja toisaalta nainen nuolettaa siitä mistä ihanimmalta tuntuu. Toisaalta tämä asento mahdollistaa naiselle kontrollin ottamisen (suosittelen jokaista naista kokeilemaan ainakin joskus), naisella on tässä asennossa ohjat oikeasti käsissään. Voi nuolettaa jokapaikan, säädellä miehen hengitystä, laittaa mies haistelemaan tuoksujasi... sido vielä miehesi kiinni tämän ajaksi...täydellinen kontrolli ja nautinto. Vaatii naiselta rohkeutta, mutta en oikeasti usko, että voisi olla olemassa miestä, joka ei tästä tykkäisi.
[/quote]
Muita variaatioita siis ei ole kuin tuo lauantaina lähetyssaarnaajassa plaa plaa plaa. kuulehas, moni olisi hyvin tyytyväinen siihenkin, että kerran viikossa saanti olisi taattu vaikka niinkin. Ja nuoleminen ei vaan innosta.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 11:44"]
Oma vaimo istuu naamalle ja ihanaa on. Molemmin päin, milloin mitenkin. Välillä oikein kunnolla että naama uppoaa pilluun. Silloin tällöin kun on peppureikä nenää kohti niin hivuttaa sen suun eteen, jolloin nuolen peppuakin. Siitä voi siirtyä helposti kuusysiin jos siltä tuntuu. Stondis on jäätävä kun vaimo siitä siirtyy ratsaille.
Toiset nyt vaan on rajoittuneita, eikä ymmärrä että joillakin seksi voi olla sellaista että naidessa huudetaan kiimasta, tai siis vaimo huutaa...
[/quote]
Miksei mies voi huutaa kiimasta vai onko nainen joku koe-eläin, jolla testataan erinäisiä juttuja? Huudan itsekin, kun pannaan kunnolla, ei suinkaan millään kielihoidoilla.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:17"]
Olen, useasti. Pyydettynä ja pyytämättä ;)
[/quote]
Olemme pervoja. Istun nainnin jälkeen, ukkoni on pakko niellä kiisselit. Onhan meillä toisinkinpäin, naimme ja laukeamisen jälkeen ukkoni ottaa kullinsa ja työntää sen suuhuni ja nussii niinkauan että kuti tulee ja minun täytyy niellä spermat.
[/quote]
Mieheni ei ikinä suostuisi maistamaan spermaansa. mun eritteitä kyllä maistaa, outoa jotenkin.
Mun ukko tykkää kun levitän häpyhuuleni nuolemista varten sen naamalle. Mällit laskee suuhuni
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 22:17"]
Olen, useasti. Pyydettynä ja pyytämättä ;)
[/quote]
Naamalle istuminen on parasta ja nuoleminen todella mielenkiintoista siinä asennossa. Mikä siinä on niin kauheaa jos toinen pyytää kunhan istut sen pillun sille naamalle etkä sitä persreikää :D
m23
Olen istunut, useasti. Mun mies tykkää kun levitän häppäreitä siinä istuessani. Ja kuusysissäkin on oltu, eli siinä se pyllyreikä on naamalla eikä sekään tunnu haittaavan. ;)
mieläkin on estoja mutta asiosta voi sopia mahdollisista vaidoista 18 v
Minä voin vain haaveilla tuollaisesta. Vaimo ei suostu vaikka olen pyytänyt. Ei kuulemma kehtaa. Nuolla sentään saan silloin tällöin, mutta en niin useasti kuin haluaisin.
eilen naiseni istui. Haluaisin tosin siten että ainakin alkuun olisi pyllyreikä naamalla mutta se jää 69 asennossa turhan ylös että voisi siitä nautiskella muutoin kuin katseella
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 08:38"]
Kuulehan ap. Jos istuu miehen kasvoille, siinä on vissiin vinha ero. Jos nainen on pessyt värkkinsä ja istuu niinpäin että pillu on kasvojen suuntaisesti, eikä niin että perse on nenäänpäin. haistele sitten paskasta persettä, hyi helvetti.
[/quote]
Tai sitten voi istua juurikin tarkoituksella niin, että miehen nenä uppoaa pyllyyn...