Seksiä pettämisen jälkeen?
Avioliitto oli lähellä päättyä, kun mies rakastui toiseen naiseen. Sitä edelsi monen vuoden puutteessa olo, kun mies suostui ehkä kerran kolmessa kuukaudessa seksiin ja silloinkin minun aloitteestani.
Mies jätti tämän naisen ja kaikesta tapahtuneesta huolimatta yritämme yhdessä perheenä. Ongelmana on edelleen seksi: mies ei halua. Hän ei halua kertoa, oliko heillä sen toisen naisen kanssa seksiä ja millaista, hän ei halua puhua aiheesta mitään. Olen yrittänyt kysellä mitä vikaa minussa on, mutta mitään hän ei kerro. Hän ei vain kuulemma pysty vielä ja pyytää, että antaisin aikaa...meillä ei ole nyt vuoteen ollut YHTÄÄN seksiä ja hän vain pyytää minua odottamaan ja vakuuttaa, että kyllä se siitä, halut palaavat.
Toinen nainen on selvästi jäänyt ja yritys selviytyä perheenä on ilmeinen. Mielestäni minun kuuluisi olla se, jonka on vaikea ryhtyä seksiin, kun minua on kerran petetty, mutta meillä se on ihan toisinpäin. Omituista...mistä voisi johtua?
Kommentit (6)
Ongelmana on edelleen seksi: mies ei halua. Hän ei halua kertoa, oliko heillä sen toisen naisen kanssa seksiä ja millaista, hän ei halua puhua aiheesta mitään. Olen yrittänyt kysellä mitä vikaa minussa on, mutta mitään hän ei kerro.
Tunnustan, että minulla on vaikeuksia haluta naistani. Se ei johdu hänen ulkonäöstään vaan pikemminkin itsekkyydestään ja jyrkästi erilaisista näkemyksistä muilla yhteiselon osa-alueilla. Olen tämän suoraan sanonutkin, mutta jostain syystä ei suostu uskomaan. Onko mahdollista, että miehesi onkin sanonut jonkin syyn, mutta sinä et kerta kaikkiaan ole suostunut uskomaan sitä?
Miehesi on edelleen henkisesti toisaalla, haluaa ja rakastaa tätä toista naista. Tai sitten sillä on joku tauti. Miksi ihmeessä nöyryytät itseäsi tuolla tavalla?
ei ole yhteisiä lapsia eikä yhteisiä lainoja eikä mikään muu pidä yhdessä kuin paska parisuhde. Näin sivustaseuraajan kommenttina vaan.
Miksi ihmeessä nöyryytät itseäsi tuolla tavalla?
Se johtuu sinusta.
Sä teet sen homman vaan niin väärin ettei mies koe sinua mitenkään haluttavana. Syvällä sisimmissäsi tiedät että tämä on totta. Seksielämänne tulee aina olemaan hänelle vain "tyydyttävää".
Ei se pystymiseen vaikuta. Tunne ei kuitenkaan ole enää ikinä sama. Lapsista erossa oleminen olisi kuitenkin pahempi vaihtoehto. Ei seksin takia perhettä rikota. Ainakaan minä en sitä tee, vaimo melkein teki.