Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani mies lopetti yhteydenpidon. Sanoin että edellisessä suhteessani oli 3 kuukauden jakso ilman seksiä. Sen jälkeen ei yhtään viestiä tai vastausta

Vierailija
13.10.2021 |

Yritin sanoa hänelle, että kaikki parisuhteet eivät ole samanlaisia. Ovatko miehet oikeasti noin pinnallisia?

N28

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista asiaa ei kyllä tapailuasteella kannata kertoa ja ehkei muutenkaan. Exä on exä ja sinun seksielämäsi hänen kanssaan kannattaa pitää menneessä ajassa.

Vierailija
22/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet kertomaan tuollasia, jo tapailuvaiheessa.

Itse haluaisin kuulla, jos nainen ei halua seksiä pitkiin aikoihin, en haluaisi tuhlata semmoiseen suhteeseen aikaa, kun haluan vähintään kerran päivässä.

Tämä menee myös toistepäin. Kumppanina joka päivä haluava ei ole hyvä sille, jolle kerta viikossa on hyvä. Ap on ilmeisesti jälkimmäinen ja mies ensimmäinen. Molemmat väistivät luodin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kundi Nakkilasta kirjoitti:

Laita miehelle viesti, jotta nyt olis limppua tarjolla.

😂

Vierailija
24/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet on naisten kanssa

1) pllunsaannin takia

2) Muu hyöty

Jos ei pllua saa , niin, miksi olla naisen kanssa. Hyödytöntä

Vierailija
25/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kanssa ollaan sen takia, että saa sitä tavaraa. Se on tärkeintä. Lisäksi naisesta voi olla seuras, että ei tarvitse olla yksin. Lisäksi naisesta on hyötyä, jos tekee kotityöt ja maksaa puolet.

Vierailija
26/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menet kertomaan tuollasia, jo tapailuvaiheessa.

Itse haluaisin kuulla, jos nainen ei halua seksiä pitkiin aikoihin, en haluaisi tuhlata semmoiseen suhteeseen aikaa, kun haluan vähintään kerran päivässä.

Voihan se olla, että sinun kanssa toimisi. Jos ei tiedä seksittömyyteen syytä,niin mitä vaan voi olla taustalla.

Vierailija
27/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmettele. Jos ei pllua saa, niin nainen on hyödytön.

Vierailija
28/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen yhteydessä on tullut tarve kertoa asiasta? Eksistään lörpöttelevään minäkin ottaisin etäisyyttä.

Vierailija
29/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sopineet toisillenne. Itsellenikään ei sopisi kumppani joka pihtaisi seksiä vaikka olen nainen 😅 ihmiset jotka tykkää harrastaa seksiä päivittäin sopivat toisillensa ja ihmiset jotka haluaa seksiä harvoin sopii toisillensa. Menee ahdistavaksi jos harvoin haluava ja usein haluava yrittää olla yhdessä.

Vierailija
30/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä mies ajatteli, että sinulla on tapana pitää jalat 3kk ristissä 4x vuodessa, tätähän sinä ap et varmaankaan tarkoittanut?

Vierailija
31/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oliskohan syy radiohiljaisuuteen ollut se että olit niin törppö että menit kertomaan jotain sun ja eksän seksijuttuja? :D Melkoinen turn-off.

Vierailija
32/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mäkin kerroin uudessa suhteessa, että exän kanssa lopulta nukuttiin eri vuoteissa useampi vuosi. Ai saakeli, ja ite olin silloin vasta 26-29 vuotias.

Jos ei parisuhteessa ole lämpöä, ei siinä ole seksiäkään. 

Nyt roihuaa joka päivä.

Vierailija
33/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taatusti huokaisi helpotuksesta kun taipumus suhteen päättävään pihtaamiseen paljastui viime hetkellä.

Jos pitää vetää käteen kolme kuukautta niin se on vielä jotenkin OK kun on sinkku mutta että pitäisi tumputtaa vaikka vieressä pyörii koko ajan muija perse pystyssä niin ei vi**u.

Vierailija
34/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein sulle ap.

Mitäs otit seksin puheeksi.

Vierailija
35/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Minä puolestani kerroin tinderissä, että annoin muijalle kenkää kun ei tippunut pesää ja heti oli rivissä muijia valmiina korjaamaan tilanteen.

Not.

Vierailija
36/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtari!!

Vierailija
37/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oli noin pitkä tauko?

Kaikenlaista stressiä oli parisuhteessa ja mun elämässä opiskeluiden takia, oli muuttoa toiseen kämppään ja exäkin otti vähän alkoholia liikaa.

AP

Vähän sama kuin dokaisi kolme kuukautta, kun on kaikenlaista stressiä opiskeluiden, muuton ja pihtaamisen takia. Sitten ihmettelisi, miksi toinen pakkasi kamansa.

Vierailija
38/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oli noin pitkä tauko?

Kaikenlaista stressiä oli parisuhteessa ja mun elämässä opiskeluiden takia, oli muuttoa toiseen kämppään ja exäkin otti vähän alkoholia liikaa.

AP

Kyllä mullakin korkki aukeaisi, jos parisuhteessa toinen ei halua seksiä "opiskelustressin takia" kolmeen kuukauteen. 

Vierailija
39/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin korkki aukeaisi, jos parisuhteessa toinen ei halua seksiä "opiskelustressin takia" kolmeen kuukauteen. 

Minulla aukeaisi kolmen viikon päästä ulko-ovi.

"Voit hilata sen umpeen kasvaneen tavarasi jo pihalle siirrettyjen jatkeeksi"

Vierailija
40/44 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehet taas eivät ole tykänneet siitä, kun haluaisin seksiä vähintään kerran päivässä. Ahdistuvat ja alkavat kokea suorituspaineita hyvin nopeasti. Tykkään myös asua ja nukka yksin. Sekös niitä vasta riepookin.