Tapailemani mies lopetti yhteydenpidon. Sanoin että edellisessä suhteessani oli 3 kuukauden jakso ilman seksiä. Sen jälkeen ei yhtään viestiä tai vastausta
Yritin sanoa hänelle, että kaikki parisuhteet eivät ole samanlaisia. Ovatko miehet oikeasti noin pinnallisia?
N28
Kommentit (44)
Aseksuaaleja miehiä on aika vähän.
Kysyikö edes kummasta johtuva syy?
Laita miehelle viesti, jotta nyt olis limppua tarjolla.
28v ja 3kk suhteessa ilman seksiä... outoa.
Miehellä satiaisia syrjähypyn seurauksena, siksi tauko.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oli noin pitkä tauko?
Ei tähän mitään järkevää tule, kun tuskin edes on oikeasti tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista stressiä oli parisuhteessa ja mun elämässä opiskeluiden takia, oli muuttoa toiseen kämppään ja exäkin otti vähän alkoholia liikaa.
AP
Miksi puhut aiemmista seksisuhteistasi uusissa suhteissa? Jotain rajaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista stressiä oli parisuhteessa ja mun elämässä opiskeluiden takia, oli muuttoa toiseen kämppään ja exäkin otti vähän alkoholia liikaa.
AP
Valitettavasti itsekään en pitäisi ihannekumppanina ihmistä joka vähän väliä streessaantuisi niin että seksi loppuisi. En siis sano että se olisi jotenkin väärin mutta onhan se raskasta sille kumppanillekin jos koko suhde pyörii sen toisen tunnetilojen ja stressin ympärillä. Niitä stressin aiheuttajia kun tuppaa elämässä tulemaan yleensä ennemminkin enemmän kuin vähemmän kun mennää suhteessa eteenpäin.
En haluaisi tietää tuollaista asiaa
Mäkin häviän jos treffikumppani alkaa puhua existään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Eli väisti luodin. Ei ne stressit elämstä lopu.
Mä en jotenkin ymmärrä ollenkaan, miksi nykyisin on tapana vatvoa jotain edellisiä suhteita. Mikä ihmeen pointti siinä on? Saati nyt seksielämää! Eikö se ole aina kahden ihmisen välinen yksityinen asia? Miksi siitä kerrotaan ulkopuolisille?
Mitä itse tykkäisitte, jos teidän exänne kertoilisi hyvin yksityiskohtaisesti teidän seksiasioista jollekin Tinder-tuttavuudelle?
Miksi menet kertomaan tuollasia, jo tapailuvaiheessa.
Kertoo aika paljon tulevaisuudesta. Eikä tuo ole mikään pinnallinen asia, vaan normaali osa parisuhdetta hyvin monille. Mikset etsi kumppania, joka harrastaa seksiä neljästi vuodessa? Aika harvassa tuommoiset miehet, eikä normaalien kannata tuommoiseen suhteeseen lähteä kitumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet kertomaan tuollasia, jo tapailuvaiheessa.
Itse haluaisin kuulla, jos nainen ei halua seksiä pitkiin aikoihin, en haluaisi tuhlata semmoiseen suhteeseen aikaa, kun haluan vähintään kerran päivässä.
Eivät.