Suomi 24 bongattu viesti - onko se sulle?
sussa on kaikki maailman särmät mitä ihmisesä voi olla. Oot samaan aikaan vahva ja särkyvä kuin lasipallo, viisas ja leikkisä, viiltävän älykäs ja hellyttävän söpö, nuori tytön huiskale jolla on vanhan naisen viisautta silmissä ja surujen tuomia ryppyjä silmäkulmissa, kevyt ja iloinen ja surullinen ja syvällinen
älä anna periksi, älä anna huolien turruttaa elämän nälkääs, älä luovuta meistä, vielä tulee se päivä, kun me voidaan syleillä toisiamme luvan kanssa
Kommentit (27)
missä tää viesti tarkalleen on ollut?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:27"]
TOSI KAMALA
[/quote]
Eikä ole. Jos mua lähestyttäis noilla sanoilla olisin enemmän kuin otettu. Toihan on ihmiseen rakastuneen miehen puhetta.
Olisipa minulle.. :') Toivottavasti viestin kirjoittaja pitää huolen että oikea ihminen saa lukea tekstin.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:27"]
TOSI KAMALA
[/quote]
Eikä ole. Jos mua lähestyttäis noilla sanoilla olisin enemmän kuin otettu. Toihan on ihmiseen rakastuneen miehen puhetta.
[/quote]
Eli jos luen sulle tuon tekstin paperilta niin saanti on varmaa?
Jos olisin itse rakastunut kyseiseen mieheen, niin olisin taivaissa. Kauniisti kirjoitettu.
Yök. Salettiin joku vanha pervo kirjoittanut alle 16v. tytölle.
Joskus mua ihan hävettää miten helppoon jotkut naiset meneee..
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:34"]
[/quote]
Ei takuulla ole. Joku kielletty, ehkä työpaikkaihastus. Nainen joka on nuorehko mutta elämää nähnyt ja kokenut. Joka on nauranut, itkenyt, ollut iloinen ja surullinen. Noin mä ton voisin tulkita.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:34"]
[/quote]
Ei takuulla ole. Joku kielletty, ehkä työpaikkaihastus. Nainen joka on nuorehko mutta elämää nähnyt ja kokenut. Joka on nauranut, itkenyt, ollut iloinen ja surullinen. Noin mä ton voisin tulkita.
[/quote]
Miten sinusta on tullut noin tyhmä? Uskot kaiken mitä netissä kirjoitetaan?
Huikaisevaa. Tosi kauniisti kirjoitettu.