Eikö teitä todella isorintaisia naisia häiritse se, että
isot rintanne houkuttelevat pervoja "tissimiehiä"? Mistä voitte tietää onko uusi miestuttavuus rintojenne perässä, vai onko hän kiinnostunut sinusta ihmisenä?
Minua ällöttäisi, että ensiksi kaikki näkisivät ensin rintani, ja määrittelisivät minut naisena sillä perusteella :(
Kommentit (30)
Kyllä se on erittäin ahdistavaa, mutta ei sille oikeen mitään voi. Yritän peitellä rintojani mutta vaikeata se on.
Ei häiritse. Ei mies sille mitään voi. Ei kyllä pitäisi avoimesti tuijottaa.
Pienin murhe se isoista rinnoista on. Paljon enemmän haittaa järkyttävät hartia- ja pääsäryt. Onneksi olen jo leikkausjonossa.
Jospa ensin määrittelisit "isorintaisen" niin tiedän vastaanko vai en!?
Ei ollenkaan. nautin miesten kiimaisista katseista
Ei mua häiritse, poimin parhaat päältä ja rupusakin jätän sikseen, koska minua lähestyvät myös ihanat hyväasemaiset pukumiehet :D
Onko joku oikeesti pelkkien rintojen perässä? Tuntuu niin uskomattomalta.
Minulla on isot rinnat. Mittojen perusteella "pääsisi" heti pienennysleikkaukseen. En kuitenkaan kumartele ja piilottele maitorauhasiani, tai pyytele keneltäkään anteeksi. Pidän hyvän ryhdin ja en kärsi selkä tai niskakivuista, kuin vain hiukan. En pelkää pervoja tissimiehiä, koska mielestäni ei ole mitenään sairasta tai seksuaalisesti poikkeavaa pitää rinnoista. Minusta on pervompaa inhota niinkin luonnollisia asioita tai hävetä niitä. Jännästi kyllä yhtä lukuun ottamatta miesystäväni, ovat olleet sellaisia ketä ei rintani hirveästi edes kiinnosta.
Näkeehän se mies sinunkin pienet rintasi ja arvostelee sinut sen perusteella? entä perse?
Mulla on aviomies eli mitä väliä muilla miehillä on?
Niin ja voihan mies olla myös vain pillun perässä. mitä teette kaikki te pillulliset naiset? Nin kerta!
Pillullisten naisten kuolaaminen olisi loputtava. Inhottaa minuakin.
Ei häiritse mutta huvittaa, että jotkut miehet tuntuvat menettävän järkensä ja puhuvat tyhmiä. Esimerkiksi pikkujouluissa eräs mies jota en kauhean hyvin tunne, (töistä tuttu) sanoi kätelleessään että tahtoisi puristaa minua tissistä.
Isorintaiset naiset, onko teillä rikas ja komea mies?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:28"]
Isorintaiset naiset, onko teillä rikas ja komea mies?
[/quote]
Kuule osalla varmaan on ja osalla ei, mikä pätee myös meihin ei niin suuri rintaisiin naisiin.
Ei naisen tarvi kestää roikkuvia äf cupin rintoja. Terv.kesk. Saa lähetteen.valittaa vaan että selkää ja harteita särkee ja pääsee piennennysleikkaukseen ja yhteiskunta maksaa.
Mua ei kans häiritse muu kuin jäykät niskat ja se että hierojalla ei tahdo saada rintoja hyvin siihen pöydälle, ilman että ne syttyy palaan.
Sellaisen miehen tunnistaa heti omasta kommunikaatiostaan, mitä hän on tullut hakemaan. Jos vaikka rinnat houkuttelee (eihän niille mitään voi, ovat sen kokoiset kuin ovat), on itselläni valta valita, kenet päästän luokseni. En ole rintojeni uhri. Valitettavaa, jos ajattelu toista ihmistä kohtaan on pääasiassa seksuaalinen. Siinä menettää paljon.
Häiritsi todellakin, huono itsetunto muutenkin tissien takia. Nyt onneksi jo leikattu, sä ry loppuneet ja itsetunto parantunut.
"Pervoja tissimiehiä?"
Eli kaikkia miehiä, tarkoitat?