Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teitä todella isorintaisia naisia häiritse se, että

Vierailija
10.12.2014 |

isot rintanne houkuttelevat pervoja "tissimiehiä"? Mistä voitte tietää onko uusi miestuttavuus rintojenne perässä, vai onko hän kiinnostunut sinusta ihmisenä? 

Minua ällöttäisi, että ensiksi kaikki näkisivät ensin rintani, ja määrittelisivät minut naisena sillä perusteella :( 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä olen helpottunut nyt pienennysleikkauksen jälkeen, kun ihmiset näkevät minut kunnolla eivätkä enää vilkuile - tahattomasti tai tahallisesti - rintojani.

Eikä kyse siis ollut vaan "tissimiehistä" vaan kyllähän ne aika huomiotaherättävät olivat, pienellä ihmisellä hillittömät hinkit. Itsetunto parantui roimasti, vaikka terveyteni vuoksi leikkaukseen menin.

Vierailija
22/30 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämässä on ihan oikeitakin haasteita. Eipä oo rinnat vielä ehtineet häiritä. Sängyssä ovat olleet aina mieleen, suorastaan hullaannuttaneet :) Että en oikein tiedä mistä ongelmasta puhut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:10"]Pienin murhe se isoista rinnoista on. Paljon enemmän haittaa järkyttävät hartia- ja pääsäryt. Onneksi olen jo leikkausjonossa. 
[/quote]

Paljon maksaa hartia-ja pääleikkaus?

Vierailija
24/30 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän häiritsee se kun miehet tuijottaa pyllyä, huutelee ja puristelee. On 80E rinnat mutta enemmän tuntuu se pylly herättävän huomiota. Ja isoin ongelma rinnoissani on se kun on vaikea löytää sopivia paitoja.

Kerran kyllä koulussa luokkakaveri tuijotti rintojani koko ajan kun puhui. Kysyin: "Puhutko mulle vai mun tisseille?". Vastas: "Oo hiljaa ku en sulle puhunu". :D

Vierailija
25/30 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:28"]Isorintaiset naiset, onko teillä rikas ja komea mies?
[/quote]

Keskituloinen, omasta mielestäni hyvän näköinen.

Vierailija
26/30 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on isot, upeat rinnat. Ne ovat kasvojeni lisäksi parhaita puoliani ja korostan niitä maltillisesti pukeutumisellani. Pikkuisen aina voi näyttää tissivakoa ja käyttää rinnan kohdalta tyköistyviä ja kauniisti laskeutuvia vaatteita. Ei siinä ole mitään sen kummempaa, kuin vaikkapa siinä, että joku haluaa korostaa upeita sääriänsä suosimalla mekkoja. Minusta on mukavaa, jos minussa on jotain muidenkin silmissä kaunista. 

Vierailija
27/30 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin epäreilua, kun ei ole muuta korostettavaa kehossa kuin rinnat, niin heti pidetään halpana ja tyhmänä. Ne joille luoja on suonut kapeat pitkät sääret tai kauniit pakarat, saavat vapaasti korostaa niitä, eikä heitä pidetä huonoina, päin vastoin ylistetään.

Tai sitten jos sattuu omistamaan isot rinnat, kapean vyötärön ja hyvän pepun, niin on "piilotettava" ja "kätkettävä" joku hyvä puoli itsestään ettei olisi mauton. Kuten on myös ihan sääntö, että silmiä ja huulia ei yhtäaikaa saa korostaa meikillä. Tyylikäs ja arvostettu jos haluaa olla, pitää rumentaa itseään.

En tajua.

Vierailija
28/30 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:37"]

Se on jotenkin epäreilua, kun ei ole muuta korostettavaa kehossa kuin rinnat, niin heti pidetään halpana ja tyhmänä. Ne joille luoja on suonut kapeat pitkät sääret tai kauniit pakarat, saavat vapaasti korostaa niitä, eikä heitä pidetä huonoina, päin vastoin ylistetään.

Tai sitten jos sattuu omistamaan isot rinnat, kapean vyötärön ja hyvän pepun, niin on "piilotettava" ja "kätkettävä" joku hyvä puoli itsestään ettei olisi mauton. Kuten on myös ihan sääntö, että silmiä ja huulia ei yhtäaikaa saa korostaa meikillä. Tyylikäs ja arvostettu jos haluaa olla, pitää rumentaa itseään.

En tajua.

[/quote]

Rinnat on niin seksuaalinen ruumiinosa länsimaissa että ne on häveliäisyyden vuoksi pidettävä piilossa. Eihän paljaiden pakaroiden tuuletteluakaan pidetä normaalina. Rintoja voi mielestäni korostaa ja kannattaakin esim. tiukoilla puseroilla, mutta paljaiden/puolipaljaiden rintojen esittely on hmm.. rivoa. Oli sitten pienet tai isot rinnat, ei nännien esittely mitenkään tyylikästä ole. Pienirintaiset voivat pitää avokauluksisia puseroita koska ne rinnat ei yksinkertaisesti näy.

Nilkoissa tai vatsassa ei niinkään ole mitään seksuaalista joten niitä voi esitellä vapaasti. Tämäkin on kulttuurikysymys, ainakin Suomessa näin. Jos joku sanoo ettei kapeaa uumaansa saa korostaa niin on vain kateellinen.

Vierailija
29/30 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:10"]Pienin murhe se isoista rinnoista on. Paljon enemmän haittaa järkyttävät hartia- ja pääsäryt. Onneksi olen jo leikkausjonossa. 
[/quote]

Paljon maksaa hartia-ja pääleikkaus?
[/quote]
Taitaa olla aivoleikkaus kyseessä

Vierailija
30/30 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervot kyllä tunnistaa äkkiä, kun jää kahden semmoisen kanssa. ällötävää kourimista ja läähätystä heti. Lasittunein silmin sopertavat jotain.. Yhden kaverin mies on tuollai hakala.