Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsijat todellakin haisee!!!

Vierailija
10.12.2014 |

Itse poltin joskus, mutta lopetettuani tajusin itsekkin tuon miksi mieheni sanoi ettei suutele tuhkakuppia. Tupakoitsijat todellakin haisee pahalle. Kamalaa oli istua elokuvateatterissa yli 2h kun viereen istui kamalan hajuinen mies. Pakko oli pitää nenästä kiinni kun meinasin oksentaa muuten. Oi onnea kun kaikki lähipiirissäni ovat lopettaneet tai eivät ole koskaan polttaneetkaan. Mutta todellakin ällöttää kun joutuu istumaan haisevan ihmisen viereen esim.linkissä. Yäk! Tupakoitsojat eivät itse edes tajua tätä tai välitä muista.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:54"]

Moni saattaa pärjätä työpäivän ilman tupakkaa, mutta kaikki eivät sitten itse tajua sitä vittumaisuuttaan kun tupakan himoisena räyhää muille. Eikä nyt ihan kaikki tämmöisiä kuitenkaan ole. Totta silti että kaikki tupakoitsijat haisee.

[/quote]

No joo, onneks en kuulunu noihin räyhääjiin. Meillä pilas työilmapiiriä tasan yksi räyhääjä, ja se ei koskaan ollut tupakkaa kuulemma polttanutkaan. Se on totta tuo haiseminen, en itsekään pitänyt vaatteideni hajusta, tai toisten tupakoivien hajusta. Mutta nyt kun on tarpeeks kauan ollut polttamatta, välillä jopa vituttaa että oma hajuaisti parani huomattavasti. Nimittäin hien haju! Ennen en samoissa ihmisissä huomannut mitään joiden haju nykyään saa lähes oksentamaan. Tai toisen työkaverin hajuvesi, hyi v...u. Kuulemma ne on aina samalle haisseet, mä en sitä vaan huomannut. 

Vierailija
22/28 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:39"]

Vielä pahempaa kuin haju on nikotiiniriippuvuus ja siitä johtuva käytös. Jos tupakoitsija ei pääse pariin tuntiin tupakalle, niin hänestä tulee täysin toimintakyvytöt hermoraunio. Vituttaa kun on sellaisia työkavereita.

[/quote]

Entisenä tupakoitsijana sanoisin että älä nyt yleistä. Itse tein työtä jossa oli hyvin harvassa mahdollisuudet päästä sinne tupakalle. Saatto mennä koko päiväkin ilman, eikä se kyllä maailmaa kaatanut. 

[/quote]

Ongelma onkin pahin työssä jossa tavallisesti pääsee tupakalle, mutta kun sitten joskus tulee se tilanne että ei pääsekkään. Eihän kunnon nikonarkki voisi työskennellä paikassa, jossa ei koskaan pääse tupakalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:46"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:39"]

Vielä pahempaa kuin haju on nikotiiniriippuvuus ja siitä johtuva käytös. Jos tupakoitsija ei pääse pariin tuntiin tupakalle, niin hänestä tulee täysin toimintakyvytöt hermoraunio. Vituttaa kun on sellaisia työkavereita.

[/quote]

Entisenä tupakoitsijana sanoisin että älä nyt yleistä. Itse tein työtä jossa oli hyvin harvassa mahdollisuudet päästä sinne tupakalle. Saatto mennä koko päiväkin ilman, eikä se kyllä maailmaa kaatanut. 

[/quote]

Ongelma onkin pahin työssä jossa tavallisesti pääsee tupakalle, mutta kun sitten joskus tulee se tilanne että ei pääsekkään. Eihän kunnon nikonarkki voisi työskennellä paikassa, jossa ei koskaan pääse tupakalle.

[/quote]

Kyllä meilläkin tavallisesti sen kerran tai kaksi siellä tupakalla pääsi käymään. Toisaalta meillä sai kipittää niin vauhdilla ettei aina ehtinyt edes ajatella sitä tupakkaa. Jossain toimistotyössä tuskin olisin selvinnyt.

Vierailija
24/28 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:43"]

Ja heillä pitäisi olla enemmän taukoja koska tarvitsevat tupakkaa. Eivät tarvi! Lopettaminenkin on tahdosta kiinni vaikka monet sanovat etteivät vain voi vaikka kuinka tahtovat. Jos tahtoo tarpeeksi niin ei se edes tee pahaa t.ex tupakoitsija jonka lähipiirissä MONI muukin lopettanut kuin seinään koska halusivat!

[/quote]

Ja tupakoitsijat lähtee tupakille kun työ on melkein valmis ja tupakoimattomat jäävät tekemään sen loppuun.

Vierailija
25/28 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:14"]

Kamalaa on myös kun se haju yritetään peittää hajuvesillä tai dödöillä. Ei se peitä. Edes suuveden käyttö ei auta jos tupakoi päivittäin.

[/quote]

Juu, tupakoitsijalla hyväkin hajuvesi menee ihan hukkaan, koska rööki + hajuvesi on poikkeuksetta hirveä yhdistelmä.

Vierailija
26/28 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi pitäisi kieltää julkisilla paikoilla

Vierailija
27/28 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Olen entinen tupakoija, mutta eipä sitä voi kieltää, etteikö haise.

Taukoja tarvitsevat kaikki, mutta en allekirjoita todellakaan sitä että tupakoitsijat pitäisivät niitä enemmän.

Vierailija
28/28 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisellä paikalla tupakoivalta naiselta voi suoraan kysyä hintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme