Arvatkaapa mitä avomies teki mulle kun nukuin?
Ette saakaan arvata ku kerron heti. Mittas sormuskoon, iik!
Kommentit (31)
Miks se mittas sormuskoon salaa jos kuitenkin jo tiedät siitä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:56"]mistä tiedät?
[/quote]
Havahduin vähän. En oo niin sikeäuninen että mies pystyy tekeen noin ilman että huomaan :D
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 10:57"]Miks se mittas sormuskoon salaa jos kuitenkin jo tiedät siitä.
[/quote]
Siis se luuli että nukuin. Ja en halunnu pilata sen suunnitelmaa joten esitin nukkuvaa.
En kyllä miehenä uskaltais ostaa yksin kihlasormusta, kun se kumminkaan ei olisi mieluisa. Kosisin "kinder sormuksella" ja sitten ostettais yhdessä sormus.
En jaksanut lukea kuin otsikon mutta jätä se sika!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:13"]
En kyllä miehenä uskaltais ostaa yksin kihlasormusta, kun se kumminkaan ei olisi mieluisa. Kosisin "kinder sormuksella" ja sitten ostettais yhdessä sormus.
[/quote]
Äh, ei kaikkien naiset oo semmosia hapannaamoja nalkuttajia ku ehkä sun naises. On suhteita joissa mies tuntee naisensa paremmin ku kukaan muu ja osaa ostaa oikeanlaisen sormuksen.
Ja muuten, naiselle voi ostaa sormuksen ihan vain koruksi vain, ei se kihlasormus ole ainoa minkä voi naiselleen ostaa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:13"]
[/quote]
Äh, ei kaikkien naiset oo semmosia hapannaamoja nalkuttajia ku ehkä sun naises. On suhteita joissa mies tuntee naisensa paremmin ku kukaan muu ja osaa ostaa oikeanlaisen sormuksen.
Ja muuten, naiselle voi ostaa sormuksen ihan vain koruksi vain, ei se kihlasormus ole ainoa minkä voi naiselleen ostaa.
[/quote]
Olen ostanut muita koruja itse, mutta kihlasormuksessa on se toive että sitä pidettäisiin loppu elämä eli sen olisi parempi olla mieluisa. Oma naiseni ei kyllä nalkuttaisi tai valittaisi sormuksesta, mutta haluan että sormus olisi hänelle mieleinen. En kyllä itsekään haluaisi saada lahjaksi vaikka rannekelloa, koska olisi melko pieni todennäköisyys, että se olisi se minkä haluaisin.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:13"]En kyllä miehenä uskaltais ostaa yksin kihlasormusta, kun se kumminkaan ei olisi mieluisa. Kosisin "kinder sormuksella" ja sitten ostettais yhdessä sormus.
[/quote]
Höpöhöpö! Mun mielestä kihlasormuksen idea on juuriki siinä että mies sen valitsee. Toinen sormus voidaan valita sitten yhessä. Ja kyllä miestäni sen verran tunnen ettei sieltä ole mitään kamalaa sormusta tulossa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:19"]Kosiikohan jouluna? <3 Onnea!
[/quote]
Ei hajuakaan! Ollaan kyllä lähdössä pidennetylle viikonloppulomalle vielä ennen joulua...
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:13"]
[/quote]
Jep, sama. Vaimon mielestä kahdesta korusta toinen voi olla ihan kamla ja toinen aivan ihana, enkä minä osaa sanoa että kumpi niistä olisi hänelle mieluisampi. Joten parasta olla ostamatta mitään muuta kuin sellainen mistä on nimen omaan sanottu mieleiseksi. Jostaain syytä nuorena ostamani korut ovat aina joutuneet hukaan, joten senkin vuoksi aikoinaan lopetin korujen lahjaksi ostamisen.
t.mies
Miehen äidillä on saman kokoiset kädet ja hän on ostamassa äidille sormusta joululahjaksi?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:32"]Miehen äidillä on saman kokoiset kädet ja hän on ostamassa äidille sormusta joululahjaksi?
[/quote]
Eipäs aleta kyynikoiksi!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:13"]En kyllä miehenä uskaltais ostaa yksin kihlasormusta, kun se kumminkaan ei olisi mieluisa. Kosisin "kinder sormuksella" ja sitten ostettais yhdessä sormus. [/quote] Höpöhöpö! Mun mielestä kihlasormuksen idea on juuriki siinä että mies sen valitsee. Toinen sormus voidaan valita sitten yhessä. Ja kyllä miestäni sen verran tunnen ettei sieltä ole mitään kamalaa sormusta tulossa.
[/quote]Sekä kihla- että vihkisormukset on valittu yhdessä, mutta nyt pitäisi saada uudet...
Ei naisille mikään kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:34"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:13"]En kyllä miehenä uskaltais ostaa yksin kihlasormusta, kun se kumminkaan ei olisi mieluisa. Kosisin "kinder sormuksella" ja sitten ostettais yhdessä sormus. [/quote] Höpöhöpö! Mun mielestä kihlasormuksen idea on juuriki siinä että mies sen valitsee. Toinen sormus voidaan valita sitten yhessä. Ja kyllä miestäni sen verran tunnen ettei sieltä ole mitään kamalaa sormusta tulossa.
[/quote]Sekä kihla- että vihkisormukset on valittu yhdessä, mutta nyt pitäisi saada uudet...
Ei naisille mikään kelpaa.
[/quote]
Häh?
hei tosi mielenkiintosta.