Huutiksessa; " Annan palautteen kun tiedän tuotteen tulleen perille"
Siis mitä, tuo siis myyjän tekstistä!
Sehän tarkoittaa että MYYJÄ odottaa ensin palautteen ostajalta ja ist vasta antaa itse palautteen! Aika nurinkurista, eli karkeasti ajateltuna antaa negan jos ostajakin jne.
Päätinkin että annan ostajana palautteen VAIN jos myyjä on itse antanut, maksun saatuaan,
Kommentit (3)
niin " unohdan" antaa. Toisaalta ymmärrän että ostajat haluaa ensin kuulla, että mitä on tykätty tuotteesta. monen on vaikeaa antaa neutraalia tai neg. palautetta jos myyjä on hehkuttanut ostajan taivaisiin. eikä totta?
Itse annan myyjänä palautteen kun rahat on tullut tilille ja vien tavaran postiin. Näin lahopään on helppo pysyä kärryillä myös siitä mitkä on jo viety postiin ja mitkä ei. Ostajana laitan palautteen kun tuote on tullut perille. Joskus samana päivänä, joskus vähän myöhemmin. Muutaman kerran on unohtunut kokonaan, mutta sehän ei olekaan pakollista.
että myyjä tilinumeroa ilmoittaessaan kirjoitti, että antaa minulle palautteen, kun olen ensin antanut hänelle palautteen tavaran saatuani. Tämmöiselle myyjälle jätän kyllä palautteen antamatta, vaikka muuten niin ostajana kuin myyjänä annan palautteen heti kun tuote saapuu / maksu näkyy.