Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoma Magazines lehden irtisanominen ei ole helppoa

Vierailija
10.12.2014 |

Voi irtisanoa vain soittamalla kalliiseen numeroon johon saa jonottaa sairaan kauan ja maksaa melkein 10 centtiä minuutilta eli 10 minuutissa jo euro. Irtisanoa netin kautta voi vain 2 viikkoa ennen tilauksen päättymistä mutta laskusta ei näe milloin tilaus päättyy muuta kuin lehden numeron perusteella joka ei liity kuukausiin. Uskomatonta! Voit perua vain puhelimitse.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ku olisi tiennyt tuon eilen. tilasin sitä kautta äidilleni joululahjaksi lehden. noh, täytyy taistella peruutus sitten. ellei hän itse halua jatkaa tilausta..

Vierailija
22/38 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse saanut SM:ltä irvokkaan huonoa palvelua erään tilauksen yhteydessä. Yleensä laitan palautetta, mutta mielikuvani tässä tapauksessa oli sellainen, että kukaan ei halua ottaa mistään vastuuta, joten palautekin varmaankin valuisi kuin vesi hanhen selästä.

Toivottavasti johtoporras jossain vaiheessa herää siihen, että asiakaspalvelu ei heillä nykyisellään toimi. Vain perusjutut osataan jotenkin hoitaa, mutta jos joku meneekin vikaan, niin siellä pompotellaan ja odotutetaan asiakasta sekä toimitaan hyvin epäammattimaisesti. SM tarvitsisi oikeasti oikein perusteellisen remontin sen osalta, miten asiakasta palvellaan ja miten henkilökunta käyttäytyy normaalia maksavaa ja asiallista asiakasta kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä heidän lehtiensä sisältö nykyään on?! Kodin Kuvalehden jo pilasivat. Siitä onkin palstalla pitkä ketju.

Vierailija
24/38 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:16"]Joo on todella vaikeaa peruuttaminen/lopettaminen. Pitää oikein soittaa tai vielä pahempaa, mennä nettiin. Hyi kauhistus. Miten elämänne muuten on hallinnassa kun jo lehtitilauksen peruuttaminen tuottaa niin paljon vaivaa?
[/quote]kun vastattiin niin puhelu oli karmaiseva. Todella ylimielisellä äänellä vaadittiin syy ja sitten alkoi hintojen tinkaaminen. Ensin 20 % sit 30 % jne. Todella paha mieli jäi taas.

Vierailija
25/38 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:22"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 13:16"]

Joo on todella vaikeaa peruuttaminen/lopettaminen. Pitää oikein soittaa tai vielä pahempaa, mennä nettiin. Hyi kauhistus. Miten elämänne muuten on hallinnassa kun jo lehtitilauksen peruuttaminen tuottaa niin paljon vaivaa?

[/quote]

Taidat olla SM:llä töissä. Fiksua olis kuunnella käyttäjien tuntoja eikä ylimielisenä väittää ihmistä tyhmäksi. Jamiten on, onko se tilaaminen ja työt lisääntyneet vai uhkaako irtisanomiset. Miten on? - Voisi päätellä jotakin siitä onko suunta ollut oikea!
[/quote]

Johan nyt lähti! En ole siellä töissä vaan tavallinen entinen asiakas joka just viime viikolla lopetti netin kautta lehden tilauksen. Ei se niin tuskaa ollut mitä näitä viestejä lukiessa voisi kuvitella.

Vierailija
26/38 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu!

Vierailija
27/38 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattu.  Siksi en tilaa enää mitään lehtiä kotiin.  Ja on muillakin kustantamoilla ihan yhtö huonoa kuin Sanomalla....

Vierailija
28/38 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähetän perinteisen kirjeen, siellä on osoite. Tietty joskus laitan sen kirjattuna, koska niin eivät voi väittää, että tietoa ei oel tullut.

Vierailija
29/38 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä peruutan aina palautesivun kautta, koska en jaksa ja ehdi jonottaa puhelimessa. Se on aina toiminut, mutta niistä puhelinmyyjistä ei tahdo sen jälkeen päästä mitenkään eroon. Monta kertaa viikossa tulee myyntisoittoja vielä kuukausienkin päästä. Se saa minut niin raivon valtaan, etten tilaisi, vaikka olisikin kiinnostava tarjous. Olen sitä mieltä, että minun ei tule torjua aktiivisesti ja oma-aloitteisesti soittoja jollain markkinointikiellolla vaan sen pitää riittää, jos sanon ensimmäisellä kerralla, että en ole halukas tilaamaan ja minun nimeni kohdalle voi kirjoittaa, ettei enää saa soittaa. Eipä vain toimi, ennen kuin otan yhteyttä lehtitalon johtoportaaseen asti. Paperimainontaa otan kyllä mielelläni vastaan, lukaisen sitä sitten kahvikupin ääressä joutessani. Nykyisin en tilaa yhtään mitään lehtiä vaan ostan silloin tällöin irtonumeron, jos haluan lukea jotain lehteä.

Vierailija
30/38 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tilaa enää mitään lehtiä, luen netistä tai lainaan kirjastosta. Kummilapseni sen sijaan tykkäävät lehdistä, ja tilaan usein lahjaksi jakson Barbieta, Koululaista jne. En juuri ole ajatellut, että millä firmoilla on tämä äärettömän ärsyttävä käytäntö, että määräaikainen tilaus muuttuu automaattisesti kestoksi, ja se on sitten jo alkanut kun uusi lasku tulee. En todellakaan ala tilata mitään kestotilauksia, jos olen lahjaksi tilannut puoli vuotta jotain lehteä. Ja kun perut, tulee ihan älytön lasku siitä yhdestä lehdestä, joka on ehtonyt tulla jo. Just nyt odottaakin yksi lehti perumista tältä putiikilta, ja ärsyttää ihan älyttömästi. Tästä lähin muistan, että Sanoma Magazinelta en siis tilaa yhtäkään lehteä enää. Täytyy alkaa miettiä uusia lahjaideoita.

Vierailija
31/38 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee sähköpostina...........

Vierailija
32/38 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautelomakkeella voi perus millon lystää! Omilta sivuilta on rajatut ajat.

Vierailija
33/38 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen, mutta jos Aku Ankka on ko. lehtitalon tuote, niin silloin peruminen on helppoa. Kirjuatuu sivuille ja laittaa tilauksen päättymään, sen voi tehdä jo silloin kun tilaus on aivan alussa, ainakin itse olen niin tehnyt eikä ole mitään ongelmia ollut, 6kk, 9kk ja 12kk tarjousjaksoja olen tilaillut.

Olen myös saanut hyvää palvelua kun oli sekannus lehtitilauksen kanssa, asia hoidettiin nopsaan, sähköpostin kautta olin yhteydessä (sitä en enää muista miten ensimmäisen kerran otin yhteyttä, tuolla palautelomakkeella ehkä, ellei sähkopostiosoitetta ole sivuilla?)

Vierailija
34/38 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa yhteys KULUTTAJA ASIAMIEHEEN..AAsiakaspalvelun irtisanominen ,ei irtisano lehteä,kun klikkaat irtisanominen palkkia se pakottaa valitsemaan 3:sta vaihtoehdosta(jatka maksuaikaa.vaihda tilaus toiselle saajalle.ja vuoden päästä voit irtisanoa tilauksen..seuraavana vuonna sama rumba..

.tällätavalla se jatkuu ikuisuuden.

TÄMÄ On PAKOTTAMISTA jatkuvaavan tilaukseen.Todellista ASIAKAS PALVELUA.

Tekemällä KIRJALLISEN IRTISANOMISEN saat

tilauksen irti....Tällaisella palvelulla tilaaja jatkossa katoavat negatiivisuus kuuluu kauas.

Vierailija
35/38 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talouteen ei enää tilata Hesaria kun tilauksen irtisanominen onnistuu ainoastaan puhelimitse. Jonottaa saimme viimeksi n. 20 min ja jonottaminen tietysti maksullista.

Vierailija
36/38 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaksi on tehty ja lienee tarkoituksella.  Painottaisin sanaa  a s i a k a s p a l v e l u. Se voisi tuoda ja pitää asiakkuuksia nykyistä paremmin. Haihtunut suuruus ja valta aiheuttavat kivun ohella yhä vauhtisokeutta, mediamaailmassakin.

Vierailija
37/38 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ollut vuosikausiin sanoman asiakas juuri tuon peruuttamisen takia. Ja sen jos ei muista peruuttaa lehteä, niin seuraava lasku ja tilausvahvistus tulee vasta parin lehden jälkeen ja niistä lehdistä joutuu maksamaan mahdollisimman korkean hinnan.

Sitä en tiedä ovatko muuttaneet käytäntöjään, mutta en edes halua ottaa selvää. Sen verran kylmää kyytiä sain aikoinaan heidän "asiakaspalvelustaan".

Vierailija
38/38 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen entinen asiakas. En todellakaan enää ikinä aio tilata yhtään lehteä tuolta! Kukaan ei vastaa puhelimeen ikinä, vaikka kuinka kauan jonottaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme