Kuinka monta tyynyä teillä on öisin sängyssä?
Kommentit (22)
Meillä tällä hetkellä viisi. Mies käyttää niistä yhtä ja minä neljää, koska tarvitsen helposti kipeytyvän selkäni takia tukityynyjä. Siirtelen niitä pitkin yötä joko pään alle, polvien väliin kylkiasennossa tai erityistä jalkatyynyä jalkojen alle. Nukun poikkeuksetta huonosti esim. hotelleissa, koska minulla ei ole tuttua tyynyarsenaaliani. Muita tyynyhamstereita?
Sänky on täynnä tyynyjä. Olisiko 6-8, yhdellä ihmisellä.
0-4, neljä niitä on mutta saatan unissani heitellä kaikki lattialle :D
Kolme. Iso tyyny nukkumiseen, normaalikokoinen tyyny muuten vaan (usein halattavaksi tai jalkojen väliin) ja iso tyyny jalkopäässä kissalle. :D
Kolme tyynyä. Yksi terveystyyny jolla nukun yleensä. Sitten yksi todella matala lituskatyyny, joka on välillä käytössä kun tervystyynykin on liian korkea. Ja sitten yksi untuva tyyny, jonka tarkoitus on melkein vain ja ainoastaan olla rutistettuna syliin tai tukea selkää.
Kaksi tyynyä, toinen miehellä ja toinen mulla.
4-6. Mulle 2 ja miehelle 2, yleensä nyt vaan on kaks ylimäärästä ihan ohutta myös.
Viisi, jotkut tippuu aina lattialle. Ja kissa omii aamuyöllä yhden.
Pidän tyynyä aina kainalossani. 1 siis
Kolme, kaksi tavallista ja yksi lämmöstä ja painosta muovautuva Wellpur-tyyny. Turhaan ostin kalliin tyynyn, koska parhaiten nukun kovassa sängyssäni ilman tyynyä ja tykkään kyläpaikoissa vieraspedissä olevista vanhoista, lyttyyn painuneista tyynyistä... Odottelen innolla, että omistani tulisi samanlaisia. 0-1 tyynyä nyt käytössä riippuen yöstä.
Itselläni on Ikean 99senttiä maksava lituskatyyny. En voi nukkua yhtään korkeammalla tyynyllä. Ostan uuden tyynynpari kertaa vuodessa ja matkoille otan aina sellaisen mukaan
Neljä tyynyä, joista mulla käytössä kaksi päällekkäin. Usein pidän vielä kättäkin pään alla.
5. Itsellä yksi tavallinen ja yksi jättityyny. Miehellä 4 tavallista, mutta yöstä riippuen saattaa käyttää vain 1-2.
Kaksi, yksi kummallekin nukkujalle. Meillä on moottorisänky laadukkailla patjoilla, ei tarvitse kikkailla mitään tyynyjä selän alle tms.
4. 2minulle, 1miehelle ja 1 siltä varalta että muksu ryömii sinne nukkumaan. Itse nukun kyljellään, enkä ole löytänyt hyvää tyynyä, paras on kaksi vähän matalampaa päällekkäin. Tulee tarpeeksi jämäkkä eikä tule tukehtumisen tunnetta, mutta korkeus on hyvä, että pää on suorassa.
9 tyyynä tällä hetkellä. Vaimo lupasi vielä kaksi jos olen kiltti. Ihanaa hautautua viileisiin tyynyihin..
Neljä. Kaksi jättityynyä ja kaksi tavallista. Mä en ole varma kuinka montaa todellisuudessa käytän, molemmille meille olisi yksi kumpiakin, mutta viimekin yönä nukuin niin lähellä miestä että pää oli hänen tyynyllään ja halailin omaa tyynyäni..