Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies rikkoo tavaroita?

Vierailija
10.12.2014 |

Ennen hän oli väkivaltainen minua kohtaan, mutta olen pitänyt niin tiukkoja palopuheita asiasta, että hän näyttäisi kykenevän hillitsemään itsensä nykyään siten, että ei enää lyö (tosin hän taannoin retuutti minua, mutta siltikin pystyi hillitsemään itsensä). Nykyään ongelmana on se, että hän rikkoo tavaroitani, jos hän on jostain minulle vihainen. Esimerkiksi totisin kasvoin tuli ja katkaisi saksilla pariin kertaan eri kohdista kuulokkeitteni johdon poikki ja sanoi, että se on rangaistus siitä, että en ollut hiljaa aiheesta, josta jänkkäsimme hetkeä aiemmin. Miten käsittelisin tuollaista käytöstä? Mikä olisi diagnoosi ihmiselle, joka toimii noin? Olen aivan ällistynyt ja järkyttynyt. Olen todella onnettomassa tilanteessa, sillä en ymmärrä, miksi mieheni on niin painajaismaisen hirveä.

Kerroin hänelle myös lapsuuteni koulukiusaamiskokemuksista (olin koulukiusattu), niin mieheni mielestä ne kiusaajat toimivat "ihan normaalisti" ja "sellaista se on ala-asteella". Ja hekin kuulemma tekivät samantyyppisiä juttuja joillekin epävarmemmille oppilaille luokallaan ja se oli muka ihan normaalia ja "ei saa olla liian nynny" jne. Tuntuu niin pahalta, että mulle sattui tuollainen mies; en tunnistanut hänen julmia piirteitään aluksi. Ja hän on minua kohtaan äärimmäisen julma. Voisi kuvitella, että kiusaajatkin olisivat omille perheenjäsenilleen ystävällisiä, mutta ainakaan minua kohtaan hän ei ole ystävällinen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta ap ikävälle. Ei voi muuta kuin toivoa että saat jostain rohkeutta ja voimaa tehdä juuri niin kuin mikä on SINULLE parempi. Vaikka olisi se sitten se pelottava ero.

Vierailija
22/34 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄÄÄÄ SEEEE SIIIIKAAAAAAA!!!!1111111

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:06"]

Jännä, alkuvoimainen mies. Sellainen rikkoo tavaroita, mutta sovintoseksikin on sitten sen arvoista.

[/quote]

Meilläpä ei edes ole mitään sovintoseksiä. T. Melkein kaksi vuotta selibaatissa (myös miehen myötävaikutuksella) liitossaan elellyt ap

Vierailija
24/34 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä eroon!

Vierailija
25/34 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:20"]

Äkkiä eroon!

[/quote]

Harkinnassa on. Tosin exäni oli vastaavanlainen, tosin exäni sai aivan järkyttäviä raivareita ja rikkoi kalliitakin tavaroita siten, että aiheutti vakavia vaaratilanteita, esim. rikkoi ajaessamme autolla moottoritiellä tuulilasin heittämällä suutuspäissään auton sisältä löytyvän tavaran suoraan tuulilasiin. Niinpä erosinkin exästä. Mutta exä oli tosiaan vielä pahempi - eikä mulla kovin montaa seurustelusuhdetta ole elämäni aikana ollut, joten en enää oikein tiedä, mikä edes on normaalia. :(

T. Ap

Vierailija
26/34 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on syy siihen miksi hakeudut tuollaisten miesten luo. Suosittelisin eroa ja sitten terapiaa tai muuta että saisit selvitettyä ongelmasi. Ehkä joku päivä vielä pystyisit terveeseen suhteeseen terveen miehen kanssa.

Mitään neuvoja miehen käsittelyyn on turha antaa. Se käyttäytyy noin vaikka sä tekisit mitä. Ja sähän itse annat sen käyttäytyä sua kohtaan noin, koska koet itsesi arvottomaksi. Olet arvokas, tee elämästäsi parempi, olet ansainnut sen!

Vierailija
27/34 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei osaa käsitellä tunteitaan. Pinnan alla on ongelmia. Puupäinen tietyllä tavalla.

Vierailija
28/34 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Oletko se minä? Käyn nimittäin samaa läpi jo toisessa parisuhteessa. Nyt en jaksa kirjoittaa enempää.

Vierailija
29/34 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäis olla yksin ja oppia millainen on hyvä parisuhde. Sähän olet ihan sairas kun suostut tuollaiseen.

Vierailija
30/34 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:54"]

Ap. Oletko se minä? Käyn nimittäin samaa läpi jo toisessa parisuhteessa. Nyt en jaksa kirjoittaa enempää.

[/quote]

Tsemppiä sinulle. Yritetään selvitä jotenkin näistä onnettomista suhteistamme. Itse en kyllä tiedä, miksi haksahdan aina väkivaltaisiin, äkkipikaisiin ja raivopäisiin miehiin. :( T. Ap

Vierailija
31/34 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:54"]

[/quote]

Tsemppiä sinulle. Yritetään selvitä jotenkin näistä onnettomista suhteistamme. Itse en kyllä tiedä, miksi haksahdan aina väkivaltaisiin, äkkipikaisiin ja raivopäisiin miehiin. :( T. Ap
[/quote]

Millaisia nämä miehet ovat olleet suhteen alussa?
Missä vaiheessa väkivalta on alkanut?
Kauanko kestit sitä exältäsi?

Sinun täytyy oikeasti tajuta, että et ansaitse tuota, vaan rakastavan miehen, jonka kanssa olet turvassa!

Vierailija
32/34 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on tuollainen äkkiä karkuun.

Vierailija
33/34 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen omaisuutta tuhoava ja rangaistuksia jakava? Tuo ei ole edes passiivis-aggressiivisuutta vaan ihan selkeää aggressiivisuutta ja varsin sairasta käytöstä muutenkin eli mahdollisesti narsisti. Nyt on aika suojella itseäsi tuholta.

Kerro miehelle että teillä on ongelma etkä keksi miten ongelma ratkeaisi teidän keskinäisen keskustelunne avulla. Ehdota miehelle, että menette yhdessä terapiaan. Yksin mies voi väittää käyvänsä vaikka Dalai Laman puheilla etkä siihen voi uskoa, voi kertoa psykiatrin kanssa keskustelleensa ja saaneensa terveen paperit jne. Jos eli kun se kieltäytyy yhteisestä keskustelusta terapeutin kanssa niin suhde poikki, sillä mies ei ole terve ja vahingoittaa sinuakin. Yhteinen terapia siksi, että näin mies ei voi väittää sinulle terapeutin hyväksyneen hänen temppuiluaan.

Vierailija
34/34 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on ihan tavallinen suomalainen mies. se se olis vasta erikoista jos mies ei riehuis, raivoais, olis väkivaltainen tai rikkois seiniä, ovia tai kodinkoneita, tai kalusteita. nämä on tavallisen miehen piirteitä, voisin luetella ominaisuuksia lisääkin..munkaan yksikään mies ei oo poikennut kuviosta.