En ole raskaana, mutta vatsassani on outo tunne..
Eli tein siis raskaustestin viime viikkolla, joka näytti negatiivista. Olen silti tuntevinani ikään kuin potkuja vatsassani, lähinnä silloin kun olen makuulla. Voiko olla, että apteekin testi valehtelee vai mistä tämä outo tunne voisi johtua?:(
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 00:49"]Pierase!
[/quote]
Ei auta :D
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 00:51"]Eikai potkuu vois viel tuntee?
[/quote]
Miten niin vielä? :)
Lisäksi minulla outoa kolotusta lonkissa, säärissä ja nilkoissa.. Pelkään jotain vakavaa sairautta..
Lisäksi minulla outoa kolotusta lonkissa, säärissä ja nilkoissa.. Pelkään jotain vakavaa sairautta..
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 00:51"]Eikai potkuu vois viel tuntee?
[/quote]
[/quote]
Ihmettelen vaa et kuin pitkäl voi olla raskaana tietämättää?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 00:51"]
Eikai potkuu vois viel tuntee?
[/quote]
Tottakai voi, AV-mammat tuntee potkut viikolta 5 alkaen, kun ensin viikolla 3,5 on tehty raskaustesti josta tuli "haamu", eli selkee plussa.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 00:51"]Eikai potkuu vois viel tuntee?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olin tietämättäni raskaana (söin e-pillereitä), sain tietää raskaudesta vasta viikolla 18. Jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt hoksata se "outo tunne" vatsassa ( joka ei pahemmin noille viikoille ollut edes pyöristynyt)..
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:03"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 00:51"]Eikai potkuu vois viel tuntee?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olin tietämättäni raskaana (söin e-pillereitä), sain tietää raskaudesta vasta viikolla 18. Jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt hoksata se "outo tunne" vatsassa ( joka ei pahemmin noille viikoille ollut edes pyöristynyt)..
[/quote]
En siis ole ap.
Pissattaa melko tiuhaan.. Kuinka todennäköistä on, että apteekin testi näyttää väärin, ja voiko e-pillerit vaikuttaa tulokseen? Ap
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:13"]Pissattaa melko tiuhaan.. Kuinka todennäköistä on, että apteekin testi näyttää väärin, ja voiko e-pillerit vaikuttaa tulokseen? Ap
[/quote]
Älä jaksa elätellä turhia toiveita. ET SAA KOSKAAN LASTA!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:15"][quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 01:13"]Pissattaa melko tiuhaan.. Kuinka todennäköistä on, että apteekin testi näyttää väärin, ja voiko e-pillerit vaikuttaa tulokseen? Ap
[/quote]
Älä jaksa elätellä turhia toiveita. ET SAA KOSKAAN LASTA!
[/quote]
Jaa, kiitos mukavasta kommentista. Itseasiassa lapsi ei olisi nyt edes suunnitelmissa, siksi syön pillereitäkin.
Valeraskaus, seksistä on vasta viikko mutta nyt jo potkii! :D
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 02:03"]Valeraskaus, seksistä on vasta viikko mutta nyt jo potkii! :D
[/quote]
No itseasiassa epäilen kyllä, että mikäli olen raskaana, viikkoja on vähintään 12. Huomenna haen uuden testin apteekista..
Ihan varmuuden vuoksi lopeta e-pilleirt hetkeksi niin saat varmemmen tuloksen :)
Onko gynellä käyty milloin? Onko suljettu pois esim. Endometrioosi joku kysta tms...
ootkos käyny sukupuolitautitesteissä?
Pierase!