Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä juon kahvia olkkarissa ja kuuntelen kun jääkaappi hurisee kovaäänisesti

Vierailija
13.10.2021 |

Kiva olis jos voisi vetää oven kiinni että olisi ihan hiljaista mutta ei voi kun avokeittiö :/

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaan käy sama ratkaisu, kuin vanhasta autosta kuuluviin epämiellyttäviin kolinoihin: Laita radiota isommalle.

Vierailija
2/10 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kova hurina yleensä meinaa jäähdytyksen menneen täysteholle ja homma normalisoituu, kun palauttaa normaalitehon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo omaki pitää kovaa ääntä ja kolahtelua. Sain silti nukuttua sen kymmenisen tuntia jonka tarvitsen

Vierailija
4/10 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt hurraa tiskikone😅 Se siitä viimeisestäkin aamun hiljaisuudesta Ap

Vierailija
5/10 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hurisee ilmastointi, yötä päivää. Ei tuota saa vaiennettua tai sammutettua. Onneksi putsasivat just.

Vierailija
6/10 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas nyt sisällä joisi aamukahvinsa. Istuskelin terassilla kahvin ja tupakan kanssa kuunnellen hanhien kälätystä.

Vierailija
7/10 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hiljaisempi jääkaappi. Itse istun sen vieressä, eikä se pieni hurina haittaa yhtään.

Vierailija
8/10 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta hiljaisempi jääkaappi. Itse istun sen vieressä, eikä se pieni hurina haittaa yhtään.

Toi on vielä ihan ehjä. Sitten vaihtuu hiljaisempaan ja pienempään kun joskus hajoaa. Ap

Vierailija
9/10 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset kylmälaitteet on paljon äänekkäämpiä kuin vanhat, johtuu pääsääntöisesti uudesta invertteriohjatusta kompressorista. Ostaessa todellakin kannattaa kiinnittää huomiota laitteen ilmoitettuun desibelimäärään.

Vierailija
10/10 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun jääkaappi pitää yleensä iltayöstäääntä, johtuuko se pakastimen ”sulatustoiminnosta, vai mistä?

Minulla on onneksi keittiö erikseen ja makkari kaukana keittiöstä, ettei se unta häiritse.

Monella kaverilla on koti joissa keittiö on olkkarin yhdellä seinällä, se on hirveitä, aivan hirveitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi