Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5v pojille joululahjaksi iPad, minkälainen liittymä?

Vierailija
09.12.2014 |

Itsellä ei ole kuin kannettava ja tavallinen puhelin, työpuhelin on älykäs, mutta mulla ei ole hajuakaan mikä liittymä siinä on. Olen katsonut että tableteille on eri liittymät, mitäs niissä on eroja, ja jos nuo kersat sillä pelaa jotain angry birdsejä, niin kannattaako ottaa vaan joku halvin liittymä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta mä vaan mietiskelin tuota noinniin, että mihin ihmeeseen 5-vuotiaat tarvitsee omaa ipadia? 

Vierailija
2/11 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaat valita tabletin, niin ei se liittymän hommaaminen tässä voi olla se kynnyskysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/11 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloohei! Viisivuotiaille iPadit? 

Jos otat niihin liittymät, niin ilmeisesti heidän on tarkoitus raahata niitä mukanaan kaiken aikaa? Ja lisäksi tietty iPhonea?

mikäli käyttävät kotona, niin langatttoman verkon kautta nettiin( mitä viisivuotiaat tekevät netillä?, en tiedä) ja netti kiinni klo 19.00. En kyllä usko että kukaan täysjärkinen Padia lapsille ostaa...

Vierailija
5/11 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykö jo noin pienet totuttaa turhake kulutus yhteis kuntaan? ostat jotain konkreettisia leluja mitkä käy vielä lapsenlapsillekin. tai tavalliset ei-äly-puhelimet niin voivat pitää yhteyttä kavereihin.

Vierailija
6/11 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 22:12"]

Suosittelisin harkitsemaan asiaa vielä ja ostamaan sen sijaan vaikkapa värikyniä...

http://www.viraalisesti.fi/steve-jobs-ei-antanut-lastensa-kayttaa-ipadia-kun-olet-nahnyt-taman-ymmarrat-miksi-ehkapa-minunkin-pitaisi-olla-tarkempi/

[/quote]

Lue ihmeessä tuo!!

Taitaa sulla muutenkin mennä liittymät ja tabletin käyttö suloisesti sekaisin. Ei kotona tarvi liittymää. Sitä Padia käytetään wlanin kautta. Elleivät ne lapsosesi raahaa sitä repussa pitkin leikkikenttiä ja pulkkamäkiä.

t. Mummi

Vierailija
7/11 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ei tulis mieleenkään ostaa 5 vuotiaalle. Lataa ennemmin joku lasten peli sun omalle läppärille ja anna pelata sillä.

Vierailija
8/11 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska lisää. Sen langattoman yhteyden eli wlanin eli wi-fin voit muodostaa omalla puhelimellasi, ellei talo ole kaapeliverkossa. Jos on, niin hanki reititin. 

Vierailija
9/11 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa 3g/4g tablettia vaan sellainen missä on pelkkä wifi. Se toimii siis kotiverkossa ja reissun päällä voinet jakaa siitä aun työkännykästä sen netin(olettaen että siinä sulla kuuluu netin käyttäminen työsuhde-etuihin)

Vierailija
10/11 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän tuntuu siltä että jos ap ei provoile, niin menee iPadit ja tabletit sekaisin.

Voit siis ostaa leikkipelejä varten alle satasen maksavan tabletin. Miksi ostaisit tehotyökäyttöön tarkoitetun iPadin? 

Niitä voisi verrata sillain että iPadi on joku Audi/Mersu itse tykkään japseista, eli Toyota on autonani.

Muita yhtä hyviä kuin iPadi saa myös paaljon halvemmalla.

Tosin kirjoittelen nyt Padilla, mutta en ole viisvee.

Vierailija
11/11 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei tuon ikäiselle mitään ipadia kannata ostaa. Hajottaa sen kuitenkin. Itse ostaisin kyllä legoja, ei millään pahalla. Liian pienet
lapset ovat jo pelikoukussa. Meillä on yksi tabletti, tietokone ja ps2 jossa muutamia pelejä. Siinäkin jo liikaa, en tosiaankaan ostaisi lapselle omaa tablettia. Automatkoilla ja reissussa tuo on kyllä mukava viihdyttävä, sen myönnän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan