Miehen kaverin muija on niin mustasukkainen
ettei siihen talouteen uskalla edes joulukorttia lähettää
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:38"]
Miksi ihmeessä sun pitäisi lähettää kortti miehen kaverille? Se on MIEHEN kaveri.
[/quote] Olen tuntenut hänet 25 vuotta, mieheni vielä kauemmin. Siksi. ap
Mies lähettää. Ei siinä sua tarvita.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:44"]
Mies lähettää. Ei siinä sua tarvita.
[/quote] Ei lähetä, päädyttiin kompromissiin.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:38"]
Miksi ihmeessä sun pitäisi lähettää kortti miehen kaverille? Se on MIEHEN kaveri.
[/quote] Olen tuntenut hänet 25 vuotta, mieheni vielä kauemmin. Siksi. ap
[/quote]
Mikset sitten kirjottanu "kavaverini muija".
Parempi olisi kun miehet saisivat pitää kaveruutensa ilman muijien sekaantumista. Akat keksii aina jotain turhaa draamaa.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:38"] Miksi ihmeessä sun pitäisi lähettää kortti miehen kaverille? Se on MIEHEN kaveri. [/quote] Olen tuntenut hänet 25 vuotta, mieheni vielä kauemmin. Siksi. ap [/quote] Mikset sitten kirjottanu "kavaverini muija".
[/quote] Koska mieheni on häneen aktiivisemmin yhteydessä kuin minä, mutta tuttuja yhtäkaikki. Muijan mustasukkaisuus on vain jotenkin käsittämätöntä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:55"]
Parempi olisi kun miehet saisivat pitää kaveruutensa ilman muijien sekaantumista. Akat keksii aina jotain turhaa draamaa.
[/quote] Jos me on tunnettu lapsuudesta lähtien, niin mun mielestä muijan mustasukkaisuus on typerää. Ja sentään mieheni kanssa pitkä liitto takana. Mustasukkainen meikäläisestä, just.