Pidän muita eläimiä arvokkaampana kuin ihmislajia.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 23:30"]
Sama täällä, enkä enää ihan teini ole!
[/quote]
No, se maailmantuska helpottaa kun kasvaa aikuiseksi.
Samaa mieltä kuin ap. Olen 32-vuotias ja olen ajatellut näin aina. :) Harmi, ettei monikaan tätä ymmärrä. Tärkeintä on vain oma napa.
Kannattaisi mennä vappaehtoistöihin. Siellä näkisitte, että on myös välittämistä ja hyviä ihmisiä. Kannattaa ympäröidä itsensä hyvillä iihmisillä. Silloin maailma näyttää ihan erilaiselta.
Ikävää että olette noin inhottavia ihmisiä. Älkää vaan lisääntykö. Minä ja ihmiset keiden kanssa olen tekemisissä ovat oikein mukavia ja teemme hyvää toisille.
Tämä "kusipäisyys" on jokaiselle eläinlajille tyypillistä. Jokaisen lajin edustaja pitää oman lajinsa puolia. Ihminen arvostaa toista ihmistä, leijona arvostaa toista leijonaa.
Tehkää jotain hyvää toisille, ja kohottakaa itsetuntoanne. Ei oo tervettä pitää itseään vähemmän arvokkaana kuin jotain elukoita.
Arvostan eläimiä paljon enemmän kuin ihmispiruja. Ihminen on ainoa laji, joka kiduttaa ja rääkkää viattomia luontokappaleita huvikseen. Mielestäni koko ihmiskunta joutaisi hävitettäväksi planeetaltamme , ehkä seuraava sukukunta olisi valistuneempi.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 18:43"]
Kyllä joku virtahepo tai krokotiili on ihmistä kusipäisempi
[/quote]
Virtahevot on itseasiassa kasvinsyöjiä ja auttaa usein muidenkin lajien edustajia esim. krokotiilien hyökätessä. Tässä virtahepo auttaa seepravarsan joen yli
Eläimet on ihania!
Tässä tilanteessa ainoa oikea ratkaisu on antinatalismi, koska varmasti tiedostat että lisääntyminen vain pahentaa ihmisyyttä. Toisaalta kannattaa tutustua Derek Parfitin jo aikaa sitten esittämään repugnant conclusion -argumenttiin (anteeksi tietämättömyyteni siitä mitä tämä voisi olla suomeksi). Ehkä saat siitä sitten lohtua.
Lopettakaa nyt jo se viinan ja lääkeiden kanssa läträäminen!!! Itse olette virtahepoja, älkääkä sotkeko todellisia heposia kanssanne samaan suohon.