Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän muita eläimiä arvokkaampana kuin ihmislajia.

Vierailija
09.12.2014 |

Ihmislaji on kusipäisin kaikista..

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt jo se viinan ja lääkeiden kanssa läträäminen!!! Itse olette virtahepoja, älkääkä sotkeko todellisia heposia kanssanne samaan suohon.

Vierailija
62/71 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 23:30"]

Sama täällä, enkä enää ihan teini ole!

[/quote]

No, se maailmantuska helpottaa kun kasvaa aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ap. Olen 32-vuotias ja olen ajatellut näin aina. :) Harmi, ettei monikaan tätä ymmärrä. Tärkeintä on vain oma napa.

Vierailija
64/71 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi mennä vappaehtoistöihin. Siellä näkisitte, että on myös välittämistä ja hyviä ihmisiä. Kannattaa ympäröidä itsensä hyvillä iihmisillä. Silloin maailma näyttää ihan erilaiselta.

Vierailija
65/71 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että olette noin inhottavia ihmisiä. Älkää vaan lisääntykö. Minä ja ihmiset keiden kanssa olen tekemisissä ovat oikein mukavia ja teemme hyvää toisille.

Vierailija
66/71 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "kusipäisyys" on jokaiselle eläinlajille tyypillistä. Jokaisen lajin edustaja pitää oman lajinsa puolia. Ihminen arvostaa toista ihmistä, leijona arvostaa toista leijonaa.

Vierailija
67/71 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää jotain hyvää toisille, ja kohottakaa itsetuntoanne. Ei oo tervettä pitää itseään vähemmän arvokkaana kuin jotain elukoita.

Vierailija
68/71 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan eläimiä paljon enemmän kuin ihmispiruja. Ihminen on ainoa laji, joka kiduttaa ja rääkkää viattomia luontokappaleita huvikseen. Mielestäni koko ihmiskunta joutaisi hävitettäväksi planeetaltamme , ehkä seuraava sukukunta olisi valistuneempi.

Vierailija
69/71 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 18:43"]

Kyllä joku virtahepo tai krokotiili on ihmistä kusipäisempi

[/quote]

Virtahevot on itseasiassa kasvinsyöjiä ja auttaa usein muidenkin lajien edustajia esim. krokotiilien hyökätessä. Tässä virtahepo auttaa seepravarsan joen yli

Eläimet on ihania!

Vierailija
70/71 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa itsesi.

Vierailija
71/71 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa ainoa oikea ratkaisu on antinatalismi, koska varmasti tiedostat että lisääntyminen vain pahentaa ihmisyyttä. Toisaalta kannattaa tutustua Derek Parfitin  jo aikaa sitten esittämään repugnant conclusion -argumenttiin (anteeksi tietämättömyyteni siitä mitä tämä voisi olla suomeksi). Ehkä saat siitä sitten lohtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä