nyt ketuttaa
Miehen piti heittää mut työpaikan pikkujouluihin,joista olen useaan kertaan maininnut.Nyt mies ei sitten vastaa puhelimeen,lisäksi miehellä ainoa auto käytössä.Meiltä on niin pitkä matka paikalle ettei sinne pyörällä lähde ja linja-autot ei mee sopivasti,että saisin kyydin.En myöskään tunne uudelta paikkakunnalta ketään joka voisi minua kuskata.Mies tekee aika usein näitä temppujaan,kerran jätin sille omat avaimeni kun oli hukannut omansa,vannotin sitten pitämään kännykän lähettyvillä että soitan kun tulen töistä.Pari tuntia odottelin ala-oven takana.Lopuksi jouduin soittamaan ovenavauksen huoltoyhtiöstä itselleni ja siellä se mies istuu koneella pelaten pokeria..Ei edes suostunut maksamaan laskua avauksesta.Olisi kuulemma pitänyt odottaa vielä tunnin verran niin hän olisi ymmärtänyt...
Kommentit (5)
Miksi olet tuollaisen persoonallisuushäiriöisen kontrollifriikin kanssa? (Ei sinänsä, että omassa parisuhteessanikaan olisi mitään kehuttavaa, mutta tuollaisia temppuja hän ei ole sentään tehnyt...)
Tsemppiä ap! Soita taksi. Ehkö jollekin työkaverille voisi myös soittaa? Jos mies nyt ilmaantuu, älä vielä ala riitelemään, pilaat vain oman juhlafiiliksesi vielä entisestään ja mies saattaakin riittaan vedoten jättääkin heittämättä. Kun tulet illalla juhlista, silloin kyllä mies saisi minun puolestani kuulla kunniansa. Tuo on otaalista välipitämättömyyttä sinun menojasi kohtaan.
Jätä se sika.