Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te pärjäätte mustasukkaisuuden tunteen kanssa?

Pää hajoo
12.10.2021 |

Siis jos sellaista tuntee. Mitä teette, mitä ajattelette, mikä auttaa siihen pelkoon että toinen kaikista vakuutteluistaan huolimatta onkin ihan kauhean kaksinaamainen? Esim on väitteistään huolimatta jotenkin tosi läheinen työkaverinsa kanssa tms.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en voi luottaa niin ei ole parisuhdetta. Kummallista miten tuollainen epäluottamuksessa eläminen on joidenkin mielestä normaalia.

Vierailija
2/9 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin se on vaikeaa, kun toinen tämän tästä jää kiinni valehtelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kumppani tekee niin kuin sanoo tekevänsä, eikä anna aiheta mustasukkaisuuteen, niin eipä ole sellaisesta tarvinnut kärsiä. On kaksinaamaisia ihmisiä ja sitten luotettavia. Kyllä vaistoon kannattaa luottaa.

Vierailija
4/9 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoitat tänne asiasta? Miksi juuri Av lle?

Vierailija
5/9 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lataat asiasi av lle?

Vierailija
6/9 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mustasukkainen, mutta pärjään kyllä tunteen kanssa yleensä. Miehestäni en ole mustasukkainen. Johtuu siitä, että olemme nykyään ystäviä ja suhde täysin platoninen

Vierailija
7/9 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sarjakuvista nuorena Nemiä. Mulla on niitä 4 albumia. Onko sulla mitään luettavaa? Kuin tämä av?

Vierailija
8/9 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaa

Vierailija
9/9 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuntenut mustasukkaisuutta kertaakaan ja missään parisuhteissani. En edes silloin jossakin nuoruuden suhteessa, jossa mies yritti pettää. Tunsin vain ärtymystä ja pistin poikki koko jutun. Nyt olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja en muista tunteneeni mustasukkaisuutta kertaakaan.

Sama juttu on siskollani ja olemme jutelleet, että tällaiseksi meidät kasvatettiin. Vanhempamme opettivat meitä arvostamaan itseämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan