Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävälle varpajaiset

Vierailija
09.12.2014 |

Haluan järjestää hyvälle ystävälleni varpajaiset tämän lapsosen synnyttyä. Itselläni ei ole lapsia, eikä minulla ole oikein käsitystä siitä, kuinka pian synnytyksen jälkeen tuore äiti on soveliasta varastaa lapsensa luota noin päivän ajaksi. Asumme Itä-Suomessa keskellä peräreikää, joten välimatka sivistyksen ja meidän välillä on suurehko, tämän vuoksi haluan varata varpajaisille aikaa. Olisiko siis joku 3kk synnytyksestä hyvä aika? Kyseessä on siis tosiaan äidin varpajaiset, joten haluan varmistaa ajoituksen olevan sopiva. Tietenkin on olemassa muuttujia (helppo/vaativa vauva yms), jotka muuttavat suunnitelmia.

Sitten asiaan. Millaiset varpajaiset (en keksi parempaa termiä) olisit itse halunnut? En tiedä kuinka paljon naisille järjestetään tällaisia varpajaistyyppisiä juttuja, mutta jos kerran isätkin saa niin..Oliko teillä äitivarpajaisia? Babyshower on kuitenkin vähän eri juttu käsittääkseni.

Itse suunnittelin päivänäytöstä johonkin näytelmään, jonka jälkeen voisi mennä syömään. Jos olisi varaa (=aikaa) olla yö pois, vaihtaisin näytelmän kylpyläpäivään jollakin kivalla hoidolla. Minä siis kustannan tämän huvin tietenkin.

Sitten vielä. Onko tämä mielestänne minun osaltani itsekästä? Onko tämä tungettelevaa? Tarkoitusperäni ovat kyllä hieman itsekkäät, sillä pelkään, että lapsen tultua ystäväni siirtyy elämässään "uusiin ympyröihin" ja haluan tällä tavalla ehkä vähän varmistella sijaani hänen elämässään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuffin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla