Älä riko lakia=Et joudu pulaan
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä piiiitkä vttu!
Mikä on vttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vttu?
Googlaa! 😂😂
aika vaikeaa olla rikkomatta lakia kun ei sen sisältöä voi mitenkään tietää. Sivuja kun on satoja tuhansia
Laki ei ole aina yksikäsitteinen. Räsäsen tapauksessa tuomio loi ennakkopapauksen, jota sovellettaneen uusissa samantapaisissa tilanteissa. Mistä Räsänen olisi tiennyt, että juuri hänen tapauksessaan lakia sovelletaan näin? Tuskin hän sentään lakia tahallaan rikkoi.
Sodomassa rikottiin lakia. Meno Suomessa on pahempaa kuin Sodomassa.
Täällä apinat eivät tiedä/ymmärrä mitään tuosta Räsäsen oikeusjutusta mutta silti mölistään kuin mölyapinat!
Rikoin perjantaina elämäni ensimmäisen kerran lakia. Ajoin skootterillani ja poliisit sattuivat kohdalle ja huomasivat, ettei skootterini ollut rekisterissä. Olen ajanut skootterilla 21 vuotta ja tänä vuonna jätin rekisteriin laittamisen laiskuuttani väliin. Onneksi pääsin huomautuksella. Puhalluttivat lisäksi ihan turhaan. Koko elämäni olen ollut absolutisti.
Vierailija kirjoitti:
Rikoin perjantaina elämäni ensimmäisen kerran lakia. Ajoin skootterillani ja poliisit sattuivat kohdalle ja huomasivat, ettei skootterini ollut rekisterissä. Olen ajanut skootterilla 21 vuotta ja tänä vuonna jätin rekisteriin laittamisen laiskuuttani väliin. Onneksi pääsin huomautuksella. Puhalluttivat lisäksi ihan turhaan. Koko elämäni olen ollut absolutisti.
R-O-S-V-O
Mitä me oikeusvaltiolla kun ihmiset vaan noudattaisivat lakeja. Sananvapaus ei ole mikään itseisarvo, se pitää ansaita.
Eliitin orjat ovat niitä vaarallisimpia ihmisiä, kuten ap. Ei Hitlerkään yksin kaaosta aiheuttanut, vaan sen tekivät joukkopsykoosiin vaipuneet hullut kansalaiset. Tänä päivänä hulluus on ottanut vihervassarit ja demarit omakseen.
Tuo asia ei ole läheskään noin yksinkertainen kuin mitä tuo aloittaja on!
Vierailija kirjoitti:
Sodomassa rikottiin lakia. Meno Suomessa on pahempaa kuin Sodomassa.
Neuvosto-Suomessa totuuden puhumisesta rangaistaan Stalinin opein, eli passittaminen mielisairaalaan, diagnoosi skitsofreniasta ja salainen teloitus, eli "keskuudesta hävittäminen". Tätä Epstein-hirmuhallinnon toimintaa pedofiili Stubb on harjoittanut jo pitkän aikaa.
Totalitaristisessa valtiossa ajatusrikos on pahin rikos. Muut rikokset ovat vakavia vain, jos niiden uhrina on myös virallinen totuus, joka nauttii suurempaa lain suojaa kuin kukaan yksittäinen ihminen pelkän ihmisyytensä takia.
Vierailija kirjoitti:
AP rikkoi juuri lakia.
Missä on mun tuomio? Joko nyt saan varata matkan maahan jossa on tarkat vihapuhelait ja uhriutua perään?
Päivi vois mennä Venäjälle muiden itkijöiden kanssa. Ei paljoo vihapuhelait paina jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Eliitin orjat ovat niitä vaarallisimpia ihmisiä, kuten ap. Ei Hitlerkään yksin kaaosta aiheuttanut, vaan sen tekivät joukkopsykoosiin vaipuneet hullut kansalaiset. Tänä päivänä hulluus on ottanut vihervassarit ja demarit omakseen.
Vihervassaritko on lait määränneet? Johan nyt pomppas!