Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ulkomailta töitä suomalaisella tutkinnolla?

Vierailija
12.10.2021 |

Täällä työtön KTM on jo aivan maansa myynyt työllistymisen suhteen. Saako ulkomailta töitä pelkällä tutkinnolla? Oman alan työkokemusta kun ei ole Suomesta ollenkaan. Elänkö jossakin harhassa, että ulkomaille työllistyisi paljon helpommin? Osaan englantia ja kohtalaista ruotsia. Mitä mahdollisuuksia minulla olisi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku työllistyi KTM tutkinnolla Saksaan, nimike joku "Head of Sales" jossain liikennöintiin liittyvässä yrityksessä. Riippuu paljon miten osaa markkinoida itseään varmasti, tuo serkku on kova sellainen supliikki- ja myyntimies joka kyllä sen taidon osaa.

Vierailija
2/7 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkällä tutkinnolla saa töitä mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaan ulkomaille. Yks mun tuttu on edennyt urallaan mahtavasti ja on asunut Jenkeissä jo seitsemän vuotta.

Vierailija
4/7 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae vaan ulkomaille. Yks mun tuttu on edennyt urallaan mahtavasti ja on asunut Jenkeissä jo seitsemän vuotta.

USAaan ei saa tyoviisumia ap:n meriiteilla.

Vierailija
5/7 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos on selkeä ammattitaito, omassa tuttavapiirissäni on työllistynyt. Eli tunnen sairaanhoitajia, opettajia, ja tietotekniikan ammattilaisia, jotka ovat lähteneet maailmalle. Pelkkä yleistutkinto ei ehkä avaa ovia yhtä helposti.

Vierailija
6/7 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa muissa maissa yliopistosta vastavalmistuneella ei oletetakaan olevan työkokemusta. Sen sijaan katsotaan paljon Suomea tarkemmin, millaiset arvosanat on ja mistä yliopistosta on valmistunut.

Vierailija
7/7 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmissa muissa maissa yliopistosta vastavalmistuneella ei oletetakaan olevan työkokemusta. Sen sijaan katsotaan paljon Suomea tarkemmin, millaiset arvosanat on ja mistä yliopistosta on valmistunut.

Paitsi että useimmissa maissa maisterin oletetaan jo olleen työelämässä, koska useimmiten se on kandin jatkotutkinto, jota ei aloiteta ennen työkokemuksen saamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän