Valehtelen muille olevani kasvissyöjä
ja syön salaa päivittään noin kilon lihaa. Julkisesti syön ainoastaan kasvisruokaa ja esim. ruokkiksella vaadin vegaaniravintoa ja syyllistän muita lihatuotteiden käytöstä. Olen saanut propagandani avulla jo useita tuttaviani ja ystäviä kääntymään kasvissyöjiksi. Myös mieheni olen pakottanut lopettamaan lihan käytön. Mielestäni toimin oikein, eräänlaisena edelläkävijänä. Ei ne teot vaan se esimerkki. Lienee jo joku viisas ennen minua tuuminut. :)
Kommentit (5)
Täh? Miksi hankaloitat elämääsi? Kyllä mua ainakin rafalassa ketuttaisi syödä kasvisruokaa, jos muuta on tarjolla. Tyhmyyttä tuollainen on, eikä tulisi mieleenkään kääntyä kasvissyöjäksi siksi että kaverini sellainen on. Minusta se on vaan hankalaa. ei kiitos
Ikivanha paavien, piispojen, pappien ja muiden viehättävien miesten tapa: älkää tehkö niin kuin minä teen, vaan tehkää niin kuin minä opetan! Erittäin vastenmielinen tapa.
Olen tarvittaesssa taitava manipuloija ja käytän kykyäni tällä tavoin edistämään eläinten hyvinvointia herättelemällä ihmisiä näkemään lihankasvatuksen epäkohtia. Lähtökohtani ovat oikeat. ap
Jossain työpaikan vessassako sitten järsit sitä kilon lihaklönttiäsi? :D
Tuollainen syyllistäjä saisi hyvin äkkiä meidän porukoissa syödä yksin.