Mies ei koskaan järjestä meille kahdenkeskistä aikaa
Aina pitäisi olla lapset mukana. Miten saan sen tajuamaan, että olen tyytymätön tilanteeseen? Puhe ei ole auttanut.
Kommentit (29)
Todella ikävää tuollainen... Itse vien rakkaani tapaninpäivänä saksaa viideksi päiväksi hemmottelulomalle. maksoin lennot ja asumisen. Sieltä kun tullaan, niin mennään vielä viikoksi pyhätunturille, mutta sinne tulee lapset mukaan. Lisäksi minulla on sellainen periaate, että vien vähintään kerran kk ihanan naiseni romanttiselle illalliselle... Mies 34v
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 10:51"]
Todella ikävää tuollainen... Itse vien rakkaani tapaninpäivänä saksaa viideksi päiväksi hemmottelulomalle. maksoin lennot ja asumisen. Sieltä kun tullaan, niin mennään vielä viikoksi pyhätunturille, mutta sinne tulee lapset mukaan. Lisäksi minulla on sellainen periaate, että vien vähintään kerran kk ihanan naiseni romanttiselle illalliselle... Mies 34v
[/quote]
Sulla on samanlaiset periaatteet kuin miehelläni <3
Lapset ovat 6 ja 7kk. Mies ei ikinä vie mua mihinkään ja silloin kun minä olen jotain järjestänyt, puhuu lähinnä lapsista. Kai mä sitten olen sille vain synnytyskone. Tosin en enempää aio synnyttää. Ap
Oletkohan nyt ihan tosissasi kuitenkaan? Jos on noinkin pikkuinen kuin 7kk, niin ei häntä kovin pitkäksi ajaksi jätetä ilman vanhempiaan. Onko tilanne ollut sama koko 6 vuotta, kun teillä on ollut lapsi? Jos, niin sitten voitkin vähän harmitella. Toisaalta, ole onnellinen, että sinulla on perheelleen omistautunut mies! Onko teillä luotettavia, tuttuja hoitajia, joille voisitte jättää lapset esim. elokuvissa käynnin ajaksi?
No ollaan me jonkun kerran jossain käyty kaksin miehenkin aloitteesta, mutta silloin se tapahtuma on
ollut se juttu, eikä kahdenkeskinen aika, siis miehelle. Ärsyttää siis eniten se, ettei mies tunnu kaipaavan lainkaan kahdenkeskistä aikaa, vaan ennemmin välttelee sitä. Asenne on aina ollut sama, en mäkään näin pientä vauvaa jättäisi esim. yöksi hoitajalle. Ap
Päätin just etten mäkään enää mitään edes ehdota. Liian nöyryyttävää olla ainoa, joka asiaa yrittää. Ap
Ihan pelkästään tämän lyhyen "keskustelun" perusteella voin sanoa että en minäkään sun kanssa kahdestaan haluaisi olla.
Ehkä se ei osaa olla kaksin sun kans, jännittää varmaan sitä, et onko tarpeeks puhuttavaa ja hauskaa yhdessä oloa, ja ettei tilanne mene vaivaannuttavaks hiljaseks möllöttämiseks kenties riitelyksi.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 10:51"]
[/quote]
Miehellänikin olisi varmasti tuollainen periaate jos meillä olisi lapsenvahti ja hänellä tarpeeksi iso palkkapussi. Huoh.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:39"]Ehkä se ei osaa olla kaksin sun kans, jännittää varmaan sitä, et onko tarpeeks puhuttavaa ja hauskaa yhdessä oloa, ja ettei tilanne mene vaivaannuttavaks hiljaseks möllöttämiseks kenties riitelyksi.
[/quote]
Olemisemme ei koskaan ole ollut eikä ole hiljaista möllöttämistä, mies on erittäin puhelias. Se ei vain halua olla mun kanssa kaksin. Tekee tosi hyvää suhteelle juu. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:16"]
No ollaan me jonkun kerran jossain käyty kaksin miehenkin aloitteesta, mutta silloin se tapahtuma on ollut se juttu, eikä kahdenkeskinen aika, siis miehelle.
[/quote]
Pitäisi siis istua kynttilänvaloa ja tuijotella silmiin kolmen tunnin ajan?
Aina vain ihmettelen sitä, että pitäisi päästä lapsistaan eroon. Jos on lapsia hankkinut, silloin on ottanut vastaan elämän, jossa perheeseen kuuluu useampia ihmisiä kuin puolisot. Niin arjessa kuin juhlassakin.
Ehkä se ei vaan halua olla sun kanssasi kahdestaan?
Joka helvetin parisuhde- ja perheoppaassakin terotetaan kahdenkeskisen ajan tärkeyttä. Av-mammat ovat sitten eri linjoilla? ! Ap
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:55"]
Joka helvetin parisuhde- ja perheoppaassakin terotetaan kahdenkeskisen ajan tärkeyttä. Av-mammat ovat sitten eri linjoilla? ! Ap
[/quote]
No siis ei mua kiinnosta miehen vapaa-ajanviettotavat (jääkiekko, tietokonepelit, sotaleffat jne) eikä miestä mun tapani (puutarhanhoito, blogin kirjoittaminen, romanttiset elokuvat jne). Perheenä tehdään kaikenlaista yhdessä ja omalla ajalla omia juttuja, muttei me kaivata mitään kahdenkeskistä aikaa. Ei ole sellaisia salaisuuksia, joista ei voisi keskustella lasten läsnäollessa tai illalla sängyssä.
Itsehän sanoit, että jutut pyörii vaan lasten asioissa, sitten kun joudutte kahden miehes varmaan miettii, että mistähän sitten puhutaan, jos ei lapsista, töistä tai raha-asioista, monet miehet ei osaa puhua syvällisiä.
Äh, tää oli ihan turha aloitus näköjään. Mies osaa kyllä puhua ihan mistä tahansa. Ja puhuukin, mutta sille on vain vaikeaa olla erossa lapsista. Mulle taas ei ole lainkaan. Kaipaan sitä, että saan huomiota myös naisena, eikä vain äitinä. Kuten itsekin huomion miehen myös miehenä, enkä vain isänä. Kiinnostuksenkohteemmekin ovat pitkälti samat, joten sekään ei ole ongelma. Mies ei vain meinaa osata rentoutua, kun lapset ovat toisaalla. Ap
Tulihan se yksi yläpeukkukin sieltä lopulta! Ap
Ai kamalaa, mikä tilanne, mies siis haluaa olla perheenä kaiken aikaa ja sä haluaisit olla kahdestaan välillä? Minkäikäiset lapset teillä on?