Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex- haukkuu ja perästä kerjää rahaa..

Vierailija
09.12.2014 |

Kysyn taas kerran eikö exillä ole oikeasti mitään rajaa touhuissaan. Mieheni on eronnut exästään jo 15 vuotta sitten, me olemme olleet  miehen kanssa naimisissa 2 vuotta ja sitä ennen seurusrtelleet 3 vuotta. Alkuun kaikki sujui niinkuin piti, ei ollut lapsen hoidosta tai elatusmaksusta mitään ongelmaa kunnes mentiin naimisiin. Minä olen hieman varakkaampi kuin mieheni, kiitos tästä kuuluu perheelleni joka aikanaan satsasi perustamalla minulle yrityksen. Nyt kun yritys on kokonaisuudessaan siirtynyt minulle on ex alkanut lähetellä minulle viestejä että voisinko maksaa lapsen menoja. Miehen kanssa ollaan näistä keskusteltu ja toisinaan ko menoja myös maksettu mutta nyttemmin summat ovat nousseet satoihin euroihin, viimeisin harrastemaksu joka oli 294e ensi kevään tanssiharrastuksesta. Kun en suoraan vastannut hänelle että maksan summan hänen tililleen alkoi kamala haukkuminen miten olen huono ihminen ja miten en välitä lapsesta lainkaan. Mielestäni en ole huono ihminen kun en ole käsi ojossa rahaa laittamassa mieheni exälle. Minulla on omatkin lapset mitkä pitää elättää enkä minä heidän menoistaan voi kenellekkään ilmoittaa että maksappa sinä nyt sen ja sen verran.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no näinhän se menee

Vierailija
2/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vastaa etkä tietenkään maksa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen ex mahdollisesti pohjois-savosta (tarkoituksella pienet kirjaimet).

Ne osaa lypsää kaikkia ja kaikkea.

Vierailija
4/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun ottaa käytetyn, häivy tai elä asian kanssa.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi