Minkä ikäinen olit, kun tapasit "sen oikean" ?
Toivon saavani jotain helpostusta, kun usko alkaa menemään :(
Kommentit (81)
18 (abivuonna), mies 22. Täytän keväällä 22 ja kesällä on häät:)
Ollaan oltu puolittain etäsuhteessa koko aika, koska opiskelen toisella paikkakunnalla, viikonloput (2-4pvä/vko) ja lomat yhdessä. Muttan kyllä piakkoin
20-vuotiaana. Tavattiin netissä, mies tuli mun luokse kahville ja sen jälkeen muutettiin periaatteessa yhteen, ei oltu hetkeäkään erossa toisistamme. Nykyisin meillä on lapsi ja onnellisia ollaan.
16 vuotiaana tapasin hänet. Nyt oltu 17 vuotta yhdessä :)
32, mutta kyllä sen eteen piti jotain tehdäkin, eikä vain odottaa.
Olin 26 kun tapasin miehen, jonka kanssa hankittiin lapset ja talo.
Hän oli ihan oikea sen aikaa, mitä oli... Luulin, että siinä se elämä sitten meni, että rakkaudet on mun osalta ohi eikä se edes aiheuttanut haikeutta.
Sitten 40v tapasin toisen eronneen ja se oli menoa ensisilmäyksestä! Ehkä tämä on oikeampi minulle nyt. Ehkä jopa lopuksi ikää.
Olen 24-vuotias enkä tavannut vielä yhtäkään miestä, jonka kohdalla olisin tuntenut vahvoja tunteita.
Olin 17v. kun tapasin nykyisen mieheni. Yhdessä olemme olleet 14 vuotta. En kuitenkaan voi täysin satavarmasti sanoa onko hän se oikea.
Äitini erosi 32-vuotiaana ja tapasi nykyisen miehensä 40-vuotiaana. Ovat nyt olleet 18 vuotta yhdessä.
22-vuotias. Mies tuolloin 32-vuotias.
20-vuotias. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin vieressä tuhisee kahden kuukauden ikäinen käärö. :)
21-vuotiaana. Nyt 26-vuotiaana naimisissa ja esikoinen syntyy kuukauden sisään :)
17 omg.. mutta nyt 25 ja kuusi vuotta onnellista avioliittoa takana ja ihana tulevaisuus edessä:) en olisi ehkä halunnut sitoutua niin nuorena, mutta kun se oikea osuu kohdalle, niin ei sitä voi karkuunkaan päästää!
Oikeaa en ole tainnut tavata, näin elämää taaksepäin ajateltuna ainakin siltä tuntuu. Mutta 18v olin kun rakastuin tulisesti erääseen poikaan ja saattaa olla, että olisimme vieläkin yhdessä ellei hän olisi sittemmin aikapian kuollut. Sen jälkeenkin olen "luullut rakastuneeni" ja naimisiinkin mennyt...mutta tunteet on lopahtaneet. En tiedä onko "sitä oikeaa" edes olemassa, ehkä se on paremminkin niin, että rakkaus on TAHDON asia.