Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettikiusaaminen

Vierailija
09.12.2014 |

Olen joutunut nettikiusaamisen kohteeksi. Tämä on niin naurettava tilanne, sillä olemme kaikki aikuisia. Tekisi mieli nauraa, jos ei itkettäisi. Juttu on vähän monimutkainen enkä paljastumisen pelossa halua sitä tarkemmin kertoa, mutta hyväntekeväisyydestä siis kyse ja niin että minut on eristetty toiminnasta toiminnan johtajien taholta. Keksin siis idean miten toimintaa voitaisiin kehittää, mutta vaikka idea oli todella hyvä ja sitä myös kannatettiin, päättäjät tyrmäsivät sen ja tekivät sen vielä tahallaan niin, että onnistuin näyttämään tyhmältä.Itse siis olin pelkästään iloisella ja positiivisella asenteella, mutta sain mm. suoraa huutoa ja minua tytöteltiin vanhempien jäsenien puolesta. Ilmeisesti onnistuin siis vahingossa, tahtomattani astumaan jonkun varpaille. Vihdoin provosoiduin antamaan hieman takaisin ja sehän vasta virhe oli... Sen jälkeen minusta on laitettu jotain huhua kiertämään ja koska kyseessä näkyvät hahmot niin tietysti heitä uskotaan. Yritin ottaa ulkopuoliseen tahoon yhteyttä, joka ihmetteli todella paljon tilannetta ja että miksi ihmeessä ideani on edes on voitu ajatella mitenkään muuten kuin loistavaksi ja hän lupasi yrittää puhua järkeä, tuttuja kun ovat, mutta niin vain taisivat manipuloida hänetkin puolelleen... Sori, niin kuin sanoin, vaikea tilanne selittää. :) Pakko oli vaan päästä johonkin purkamaan tätä turhautumista ja pahaa mieltä! Tiedän olevani oikeassa ja ihmettelen, miten hyvöntekeväisyysjärjestön johdossa voi olla tuollaisia ihmisiä. Mitä teidän mielestä kannattaisi tehdä? Antaa niiden voittaa ja pilata mun maine vai yrittää keksiä joku vastaisku? Sori kirjoitusvirheet, kirjoitan puhelimella..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku voinut kirjoittaa jotain positiivisia ja kannustavia sanoja vielä tänään? Miten olette itse saanut kiusaamisen loppumaan? Olen valvonut jo monta yötä tämän takia. Jos joku toinen tulisi kertomaan, että hänelle olisi käynyt kuten minulle, en olisi edes uskonut sillä tämä on ihan kuin jostain teinidraamasta. Mukana siis 30-50-vuotiaita naisia ja myös pari miestä.

Vierailija
2/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestötoimintaan ja tuollaiseen klikkipuuhailuun ajautuu helposti sisäsiittoisia mulkkuja jotka eivät siedä varpailleen astumista. Valitettavaa. Vielä kun johtohommat kilahtaa hattuun niin meininki on kuin yläasteella. Olen pahoillani että jouduit tuollaisen uhriksi, mutta onneksi näet itsekin tiedostavan sen että vika on jossain muualla kuin sinussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin totta. Olen huomannut netissä erään ilmiön, joka liittyy tähän: fb-natsiylläpitäjät. Valta nimenomaan kilahtaa päähän niin kuin tässäkin tapauksessa.

Vierailija
4/4 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa medioista tukee kiusaamista!

Otavamedia kannattaa asioista päättävien tahojen osalta heidän nettialustallaan tapahtuvaa nettikiusaamista. Sivuston jäsenenä olevat nettitrollit saavat tuoda ikäviin viestiketjuihin yksityisten henkilöiden nimiä anonyymien nimimerkkien turvin. Anonyymeillä nimimerkeillä on oikeus tulla unohdetuksi palstalla ja nimimerkki voidaan vaihtaa toiseksi. Nettitrollien  julki tuomilla yksityishenkilöillä sen sijaan ei ole oikeutta poistattaa omaa nimeään. Mielestäni se on suoraa nettikiusaamista, koska heidän omat sääntönsä jo sanovat ettei anonyymien nimimerkkien takana olevia oikeita henkilöitä ja heidän nimiään saa missään nimessä paljastaa. Miten nettitrolleilla voi olla enemmän oikeuksia kuin yksityisellä henkilöllä, joka ei ole osallistunut keskusteluun, eikä halua olla osa keskustelua, mutta on pakotettu siihen, koska joku on hänen nimensä julkaissut kyseisessä viestiketjussa ja Otavamedian johto eikä vastaava päätoimittaja nimeä suostu lukuisista pyynnöistä huolimatta poistamaan. 

Edellä mainitut ovat kiusaajia. Muusta siinä ei ole kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi