Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso ei tykkää että teen vuorotyötä

Vierailija
08.12.2014 |

Puoliso/mies ei tykkää että teen vuorotyötä, lapsia on kaksi alle kouluikäisiä. Kokee että olen iltoja paljon pois. Alanko nyt etsimää uutta työpaikkaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel. Et.

Vierailija
2/5 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit päivätyön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Mä tein joskus kolmivuoroa ja lasten kanssa se on rankkaa. Tosin meillä mieskin matkustaa paljon ja tekee kaikkea muuta, kuin säännöllistä/kevyttä työtä. Mun mies ei siis valittanut, mutta kyllähän se perheen hyvinvoinnissa näkyi. Voisitko tehdä puolikasta tai muuten vähemmän tunteja? Silloin iltojakin olis vähemmän.

Vierailija
4/5 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:59"]

Ymmärrän hyvin. Mä tein joskus kolmivuoroa ja lasten kanssa se on rankkaa. Tosin meillä mieskin matkustaa paljon ja tekee kaikkea muuta, kuin säännöllistä/kevyttä työtä. Mun mies ei siis valittanut, mutta kyllähän se perheen hyvinvoinnissa näkyi. Voisitko tehdä puolikasta tai muuten vähemmän tunteja? Silloin iltojakin olis vähemmän.

[/quote]

No tuossa tilanteessa se varmaan on rankkaa.

Itse olen kokenut oman vuorotyöni ja miehen päivätyön mahtavaksi yhdistelmäksi. Lapsille hoitopäiviä tuli maksimissaan neljä, usein vain se kolme. Sain olla lasten kanssa viikolla kotona jne. Ja oli paljon pitkiä vapaita. Mies pärjäsi hyvin minun ollessa töissä. Yhteistä vapaa-aikaa ei toki aina niin paljon ole, mutta sitäkin arvokkaampaa, esim. vkl illat kun pääsin töistä päivällä.

Vierailija
5/5 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 22:59"]

[/quote]

No tuossa tilanteessa se varmaan on rankkaa.

Itse olen kokenut oman vuorotyöni ja miehen päivätyön mahtavaksi yhdistelmäksi. Lapsille hoitopäiviä tuli maksimissaan neljä, usein vain se kolme. Sain olla lasten kanssa viikolla kotona jne. Ja oli paljon pitkiä vapaita. Mies pärjäsi hyvin minun ollessa töissä. Yhteistä vapaa-aikaa ei toki aina niin paljon ole, mutta sitäkin arvokkaampaa, esim. vkl illat kun pääsin töistä päivällä.
[/quote]

Joo, kyllä se meillä kaatui tuohon yhdistelmään. Miehellä huomattavasti paremmat tulot ja minulla perussairauskin, joka sopi huonosti vuorotyön kanssa yhteen... Mutta puolikas toimi jo paljon paremmin, etenkin kun sai vaikuttaa vuoroihin. Palkassahan se näkyy tietty, eli ei todellakaan aina mahdollista. Muuten kyllä aika luksusta