kauhia väsymys
Kommentit (10)
Minä oon ottanut viikon ajan 1g poretabletin c-vitamiinia ja olen piristynyt todella paljon. Tosin otin sitä pissatulehduksen vuoksi mutta samalla sai mut pirteämmäksi. Tää pimeys ja vuodenaika väsyttää kyllä mua aina.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:01"]Onko tutkittu kilpirauhasarvot, verensokeri, hemoglobiini? Onko säännöllinen ruokailurytmi ja unirytmi? Riittävän monipuolinen ruokavalio? Liikuntaharrastus? Näistä vois aloittaa.
[/quote]
On.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:02"]Minä oon ottanut viikon ajan 1g poretabletin c-vitamiinia ja olen piristynyt todella paljon. Tosin otin sitä pissatulehduksen vuoksi mutta samalla sai mut pirteämmäksi. Tää pimeys ja vuodenaika väsyttää kyllä mua aina.
[/quote]
Ok. Piti mennä apteekkiin illalla mutta nukuin..
Kaamosmasennus? Kohta alkaa helpottaa, päivä alkaa pidentyä parin viikon päästä.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:07"]Uniapnea? Raskaana?
[/quote]
En oo raskaana ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:09"]Kaamosmasennus? Kohta alkaa helpottaa, päivä alkaa pidentyä parin viikon päästä.
[/quote]
Tykkään pimeästä.
Sama ongelma. Väsyttää koko ajan niin että silmät puolitangossa. Liikuntaa harrastan, mutta senkin aikana nukuttaa. Krooh vaan, joko saa taas nukkua.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:15"]Sama ongelma. Väsyttää koko ajan niin että silmät puolitangossa. Liikuntaa harrastan, mutta senkin aikana nukuttaa. Krooh vaan, joko saa taas nukkua.
[/quote]
Kyllä. Ja aamulla kun pitäisi nousta, on väsynyt.
Ostan kohta Neurobion Fortea.
Onko tutkittu kilpirauhasarvot, verensokeri, hemoglobiini? Onko säännöllinen ruokailurytmi ja unirytmi? Riittävän monipuolinen ruokavalio? Liikuntaharrastus? Näistä vois aloittaa.