Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitiyspakkaus

Vierailija
12.10.2021 |

Ootko ottanut lapsillesi? Mitä mieltä tämän vuoden laatikon sisällöstä tai sisällöstä ylipäätänsä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut, laskettu aika nyt loppuvuodesta. Itse tykkään kyllä tämän vuoden pakkauksesta, oikein kivannäköisiä ja minulle mieluisista kuoseista valmistettuja vaatteita oli valittu mukaan.

Ja sitten sekin, että pyyhe ja peitto olivat Finlaysonia, toppapuku Reiman ja pussilakana Vallilaa, ja jo pelkästään näihin vastaaviin olisi se 140 euroa mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut kertaakaan. Mielummin olen sillä rahalla ostellut mieluisia vaatteita, jotka kaikki on varmasti sitten käyttöön tullut. On niissä pakkauksissa aina kivoja vaatteita, mutta aina löytynyt myös niitä, jotka ei itseä ole miellyttänyt.

Vierailija
4/11 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut, laskettu aika nyt loppuvuodesta. Itse tykkään kyllä tämän vuoden pakkauksesta, oikein kivannäköisiä ja minulle mieluisista kuoseista valmistettuja vaatteita oli valittu mukaan.

Ja sitten sekin, että pyyhe ja peitto olivat Finlaysonia, toppapuku Reiman ja pussilakana Vallilaa, ja jo pelkästään näihin vastaaviin olisi se 140 euroa mennyt.

Näitähän myydään kaikkia käytettynä hyvin edullisesti ja ovat yleensä kuin uusia.

Vierailija
5/11 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitähän myydään kaikkia käytettynä hyvin edullisesti ja ovat yleensä kuin uusia.

Niin myydäänkin, eikä ole mikään pakko edes ostaa Reiman toppapukua, voi valita edullisemminkin. Pointti lähinnä olikin, että äp:ssä on todellakin "rahalle" vastinetta ja enemmänkin.

Vierailija
6/11 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ottanut ikinä. Ollaan saatu niin paljon, ettei ne pakkauksen tuotteet oikein ole olleet hyödyksi. Rahalla oli enemmän käyttöä.

Ja jos olisinkin ottanut, niin todennäköisesti vain ensimmäiselle. Monet jutut on sellaisia että vain yksi riittää.

Sisältö on mielestäni ihan jees. Vähän oudoksuin jossain vaiheessa kun kaikki ei ollut kotimaista tuotantoa. Nyt vissiin kotimaisuusastetta taas lisätty.

Vierailija
7/11 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta lapsesta otin ja toisesta lapsesta rahaa.

Vierailija
9/11 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa vaatteista jää käyttämättä, joten harkitsisin toisen kohdalla. Ekan kanssa se oli silti kiva saada

Vierailija
10/11 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiselle otin ja sen vuoden pakkauksessa oli tosi kivoja vaatteita, kaverilla oli samaan aikaan 6kk vanhempi lapsi, niin saatiin häneltä vielä pieneksi jääneet äp vaatteet, niin ei tarvinnut kovin paljon ostaa itse. Toki tuli ostettua vähän turhaakin fiilistelymielessä, mut jos olis halunnut pihtailla niin halvalla olis vaatteiden suhteen päässyt. Meillä kävi vielä tuuri, että villa- ja toppavaatteet sekä collegepuvut oli just eikä melkein sopivia aina siihen vuodenaikaan, kun niitä tarvitsi.

Mahdolliselle seuraavalle lapselle en aio kuitenkaan pakkausta ottaa. Kaikki vaatteet ym. on säilössä ja koen vähän ympäristön näkökulmasta turhana ottaa kotiin kynsisaksia yms härpäkkeitä, mitä pakkauksen mukana tulee, kun samoja välineitä voi käyttää molemmilla lapsilla.

Vierailija
11/11 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pätevän oloinen on minusta.

Itse pidän kirppiksellä käymisestä ja sieltä olin ostanut niin paljon tavaraa vauvalle, että kun asia tuli neuvolassa ajankohtaiseksi, niin valitsin rahan.

Äp makuupussin, peiton ja pari vaatetta olen ostanut edullisesti kirpkirpparilta / torista.