Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänne parhaat kosmetiikkatuotteet

Vierailija
12.10.2021 |

Kertokaa parhaita kosmetiikkatuotteita, ihonhoito, hiustenhoito ja meikit ym. Perustelujakin saa laittaa miksi on paras tai hyvä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensain meikkivoiteet ja irtopuuteri on parhaita ja levittyy kauniimmin. Samoin Moroccanoil kuivashampoo on huippu kun ei tee tukasta tönkköä ja Olaplexin hiustenhoitotuotteet on parhaat vaalennetulle tukalle.

Vierailija
2/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghd kihartimet ja raudat on parhaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essen meikkivoide ja Evolven ihonhoitotuotteet, hyvät raakaaineet ja hyviä kuivalle herkälle iholle.

Vierailija
4/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gillette mach 3 terät on parhaita naistenkin sheivaukseen, ei tule haavoja. Gillette venus ei toimi.

Vierailija
5/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bohon peiteaineet ihon virheisiin. K18 hiusten tehohoito silottaa huonommankin kuontalon. Loreal metaldx shampoo poistaa värjäymät vaaleasta hiuksesta.

Vierailija
6/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oriflamen ripsarit. Muuta en merkiltä käytä, mutta ripsivärit on parempia kuin kalliimmilla merkeillä. Ei paakkuja ja levittyy hyvin.

Urban decay luomivärinpohjustus. En käytä luomiväriä ilman tätä.

Estee Lauderin Day Wear sävyttävä päivävoide. Kesällä ei tarvitse muuta. Talvella paras it cosmeticsin CC+ öljytön mattameikkivoide. Peittää hyvin ja pysyy koko päivän.

Luomiväreistä käytän vain Urban decayn paletteja.

Ja ihonhoidossa Madara ja the Ordinary. Jälkimmäisen seeriumit superhyviä ja hinta kohtuullinen.

Ikää 40 ja iho pintakuiva sekaiho.

Vierailija
7/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bohon peiteaineet ihon virheisiin. K18 hiusten tehohoito silottaa huonommankin kuontalon. Loreal metaldx shampoo poistaa värjäymät vaaleasta hiuksesta.

Mulla luonnonvaalea sileä tukka ja k18 vetää hieman takkuun, toisaalta kiva, että tulee rakennetta. Mutta en ole ihan varma tykkäänkö.

Vierailija
8/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla luonnonvaalea sileä tukka ja k18 vetää hieman takkuun, toisaalta kiva, että tulee rakennetta. Mutta en ole ihan varma tykkäänkö.

Itse teen aina niin että kun laitan k18 aineen päähän, niin kampaan tukan läpi harvapiikkisellä kammalla ja sitten vaikuttaa sen 4 min. Muuten itselläkin tulee pörrö. Aine on enemmän rakennepaikkaava kuin kosteuttava. Perään voi 4 min jälkeen laittaa myös jonkun kosteuttavan hiuksiin jätettävän hoitoaineen kuten olaplex 6.

Vierailija
9/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skinceuticals CE Ferulic on paras seerumi.

Vierailija
10/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioeffect Egf seerumi, tulee upea iho. Eikä ärsytä herkkää ihoani.

Vierailija
11/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skinceuticals CE Ferulic on paras seerumi.

Tämä on loistava mutta harmillisen kallis.

Vierailija
12/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whamisa Super Rich Toner. Kasvovesi potenssiin 100. Tätä paksua tuotetta voi kerrostaa taputtelemalla. Ihoni hehkuu.  

Vierailija
13/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evolven hyaluronihappo seerumi on paras mitä olen kokeillut. Kosteuttaa hyvin eikä rullaa.

Antipodesin kosteusvoiteet on loistavia, ei turhia ainesosia ja kosteuttaa hyvin.

Vierailija
14/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, Whamisa Deep Rich Toner..., ei Super Rich

Vierailija
15/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bybin Bakuchiol Booster on hyvä tuote, jonka löytäää hyvin edellisestikin. Bakuchiol on siis retinolin kaltaista. Kosteuttaa ja elvyttää hyvin ihoa. Yökäyttöön. Budjettituote seerumeista tämäkin kuten Ordinaryn.

Vierailija
16/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse teen aina niin että kun laitan k18 aineen päähän, niin kampaan tukan läpi harvapiikkisellä kammalla ja sitten vaikuttaa sen 4 min. Muuten itselläkin tulee pörrö. Aine on enemmän rakennepaikkaava kuin kosteuttava. Perään voi 4 min jälkeen laittaa myös jonkun kosteuttavan hiuksiin jätettävän hoitoaineen kuten olaplex 6.

Joo, oon kammannutkin ennen vaikutusta. Olaplex on liian silottava mulle, tukka (paksuhko) pitkin päätä. Mut pitänee kokeilla jotain muuta.

Vierailija
17/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, oon kammannutkin ennen vaikutusta. Olaplex on liian silottava mulle, tukka (paksuhko) pitkin päätä. Mut pitänee kokeilla jotain muuta.

Joo olaplex on tosi siloittava, riittää todella pieni määrä, vähemmän kuin pikkusormen kynnen verran.

Vierailija
18/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evolven bio-retinol+c-booster öljy, siloittaa, kosteuttaa ja kirkastaa. Eikä ärsytä kuten retinol kun tässä on bakuchiolia.

Vierailija
19/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjaer weis meikkivoide on huippu.

Vierailija
20/33 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikka on kosmetiikkafifmojen naisiin kohdistama maailmanlaajuinen pöyristyttävä huijaus.

Miehethän ei mitään noita aineita tarvitse mihinkään.