Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen asunut koko ikäni isossa talossa jossa asuu paljon naisia, miehiä ja lapsia.

Vierailija
12.10.2021 |

Alun perin tänne muutti 12 naista ja 12 miestä 1700-luvulla. He alkoivat elää yhdessä ja harrastaa seksiä ristiin niin että jokainen nainen oli yhdynnässä varmasti jokaisen miehen kanssa eikä siitä koskaan voitu olla aivan varmoja, että kuka mies oli kenenkin lapsen isä ellei lapsi sitten muistuttanut erityisen kovasti isäänsä esimerkiksi ulkonäöltään tai luonteeltaan. Sitten lapset kasvoivat siihen ikään, että heillä alkoi siemensyöksyt kuukautiset ja alkoivat lisääntyä keskenään sekä myös sinne alun perin muuttaneiden aikuisten kanssa. Yhä lisää lapsia syntyi. Aika joskus joku yhteisön jäsen kuoli ja hänet haudattiin yhteisön omalle hautausmaalle. Aina joskus joku muutti pois yhteisöstä ja sinne muutti sitten välillä uusia ihmisiä että sukusiittoisuus ei olisi niin vakavaa kun siellä kuitenkin esim. eno saattoi saada siskontytön kanssa lapsen, serkut keskenään lapsen, sisaruspuolet keskenään lapsen jne. Kuitenkin siellä kaikki harrastivat seksiä vapaasti kaikkien kanssa kunhan se oli heteroseksiä ja kumpikin osapuoli oli jo lisääntymisikäinen eli siemensyöksyt tai kuukautiset olivat jo alkaneet. Eli lapsiin ei siinä mielessä koskettu. Sitten tuli vuosi 1981 ja synnyin minä. Ollessani 13-vuotias minulla alkoi siemensyöksyt ja 14-vuotiaana aloitin yhdynnät naisten ja tyttöjen kanssa. Nyt minä olen 40-vuotias ja minulla on taatusti lapsia tässä yhteisössä. Esimerkiksi kun 16-vuotiaana harrastin seksiä 14-vuotiaan siskoni kanssa (ainakin meillä on sama äiti) niin sisko tuli raskaaksi ja synnytti pojan joka muistuttaa nyt itse minua niin paljon että ei voi olla muuta kuin minun siittämäni.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi