Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kankaita.com

Vierailija
08.12.2014 |

onko kenelläkään kokemusta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kertokaa lisää. Itsekin valitsen sisustuskankaita matkailuautoon, mutta kokemuksia haluaisin kuulla lisää.

Vierailija
2/17 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoketjuja yms. spesiaalijuttuja olen tilannut useamman kerran. Tosi hyvät valikoimat värejä ja pituuksia. Kankaita en ole tilannut.
Firma on ilmeisesti saksalainen ja tuotteet tulee DHL:llä tai tms kuriirilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kyseisestä verkkokaupasta verhokankaat valmiiksi leikattuina. Kun saumat oli ommeltu ja ripustin verhoja, huomasin, että kankaat oli leikattu ihan miten sattuu! Toisessa palassa oli ylimääräistä n. 10 cm ja toisessa yli 20 cm!

Asun pienessä asunnossa, jossa ei pysty tarkistusmittaamaan yli kaksimetrisiä kangaspaloja. Luotin siihen, että kun tilaan verhokangasta valmiiksi leikattuna, niin kankaat olisivat oikean kokoiset. Ala-arvoista sanon minä. Toista kertaa en kankaita.comista tilaa. >:(

Vierailija
4/17 |
09.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee siitä etteivät pysty syystä tai toisesta leikkaamaan kangaspalaa puoliksi. Asiakaspalvelija sanoi, ettei tiedä syytä miksei onnistu, mutta ei vaan onnistu. Tilasin 4,5 m verhokangasta leikattuna kahteen palaan ja olisin saanut 2,20 m ja 2,30 m -kokoiset palat ellen olisi lähtenyt asiaa etukäteen selvittämään. Jouduin siis ottamaan kokonaisena ja leikkaamaan itse puoliksi, vaikka ison kangasmäärän pyörittely onkin hankalaa, ja kuvittelin, että kankaita.comilla olisi isot leikkuupöydät jossa leikkaaminen olisi mahdollista. Sinne meni se 0,50 snt leikkuumaksu, mutta pääasia, että saivat kankaan lopulta matkaan.

Vierailija
5/17 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lapselle tilasin jotain tilkkuja plus ihan "oikeetakin" kangasta. Ei valittamista!

Vierailija
6/17 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viime marraskuussa pitkän joulukankaan joulunalusjuhlia varten, kangas lähti jostain syystä espanjaan ja jouduin sitten perumaan paketin... paketti tuli minulle tammikuun alussa ja palautin sen( maksoi 17 e) sitten he vähensivät vielä toimitusmaksun 5,90 ...ja en ole vieläkään saanut rahojani takaisin ( 54 e) ja nyt eletään helmikuuta ;(

Arvatkaa , suosittelenko ????

Vierailija
7/17 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, valikoima on laaja, mutta esim. vetoketjujen värit kuvissa aivan muuta kuin todellisuudessa. Musta ja valkoinen ehkä toimii, ei ole riskaabelia tilta, mutta muut värit...? Tilasin vaaleansinisiä vetoketjuja ja sain kirkuvanturkooseja! Palauttaminen tuntuu vaikealta; ohjeetkin englanniksi. (en jaksa alkaa kääntää)

Vierailija
8/17 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin useampaa kangasta, osa oli alennuksessa. "Yllättäen" alekankaat olivatkin loppuneet. Peruin tilauksen, rahojen takaisinsaamisessa kesti kauan.

Vierailija
9/17 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin joitain aikoja sitten muutamaa neulosta. Olivat alennusmyynnissä, mutta lähtöhinta oli kaikissa tli 12€ /m. Ompelin kankaat vaatteiksi. Parin käyttöjakson ja pesun jälkeen vaatteet oliva niin nyppyyntyneet, että niitä ei voinut käyttää. Reklamoin asiasta. Vastaus kesti useita viikkoja. Eivät hyväksyneet reklamaatiotani, koska reklamointiaika on 14 vuorokautta. Aika nopea saa olla, jos ehtii parissa viikossa ompelemaan vaatteet, käyttämään ja pesemään niitä niin paljon, että näkee kankaan laadun. Arvaa vaan, suosittelenko?

Vierailija
10/17 |
06.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että halpa kangas on hyvä kangas?

Vierailija
11/17 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko. Aikaisemmin toimi jotensakin, mutta nyt toukokuusa 2020 ei toimi ollenkaan. Tilasin verhoilukangasta, enkä saanut edes tilausvahvistusta. Maksoin Paypolin kautta, joten siitä näen , että rahat ovat menneet. Yritin yhteyttä suomalaiseen puh. numeroon. Sieltä vastasi ihminen, jolla ei ole mitään tekemistä kaupan kanssa, sanoi, että aiemminkin on soitettu. Saksalainen numero ei vastaa. Laitoin viestiä englanniksi, vastaus tuli saksaksi, että eivät ehdi vastaamaan, on kiire. Kai joskus saan rahani takaisin Paypolin kautta, mutta todella harmittaa. Olisin tarvinnut sen kankaan, eikä rahaa ole liikaa tällaiseen tuhlata.

Vierailija
12/17 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ja maksoin yhden ainoan takin vetoketjun. Maksuna käytin ennakkomaksua. Mitään ei alkanut kuulua, kunnes sai sähköpostiini viestin suomeksi, että tilaus perutaan, jos suoritusta ei tule 7 päivän kuluessa. Laitoin heille viestin maksukuitteineen ja sen jälkeen tuli englanninkielinen viesti, jossa pyydettiin lähettämään viesti uudelleen joko ruotsin kielellä tai englannin kielellä. Kirjoitin vastausviestini englanniksi, mutta tässä vaiheessa luulen, että rahani menivät kankkulan kaivoon. En suosittele kenellekään!!!!!!!

Vierailija
13/17 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kellään tuoreita kokemuksia? Meinasin tilata kankaita, mutta firmasta ei löydä kissojen ja koirienkaan kanssa mitään oikeaa tietoa. Taitaa olla täyttä huijausta koko pulju? 

Vierailija
14/17 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kellään tuoreita kokemuksia? Meinasin tilata kankaita, mutta firmasta ei löydä kissojen ja koirienkaan kanssa mitään oikeaa tietoa. Taitaa olla täyttä huijausta koko pulju? 

Tai älkää kertoko. Tulin tulokseen, että etsin ihan oikeasti suomalaisen kangaskaupan. Suoraan sanottuna v-tuttaa nämä kaiken maailman suomalaisilla nimillä esiintyvät höpöhöpö-sivustot. 

Vierailija
15/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröidyin ja tervetuliaisiksi sain 15% alennuskoodin, joka ei sitten toiminutkaan

ostoskorin loppusummassa.

Onneksi luin palstaa jos toistakin (reklamaatioita) ja tyhjensin ostoskorini. Se siitä sitten.

Vierailija
16/17 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tilannut kankaita kangastukku.com:sta. Tuolta ainakin ovat tilaukset onnistuneet hyvin.

Vierailija
17/17 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tänä vuonna (2025) tilannut kaksi kertaa kankaita.comista ja ollut täysin tyytyväinen. Tilauksessa kesti nyt jälkimmäisellä kertaa 14 päivää, ja jotain sellaista se oli ensimmäiselläkin kerralla. Kummallakin kerralla ollut just sellainen kangas mitä olen tilannutkin (tai no kankaan kokoa en tarkalleen ole mitannut paitsi että ei ainakaan vähempää ole ollut mitä tilasin). En voi kuin suositella.