Luoja mulla menee järki tähän poliisin lupa-asiasivustoon, kertokaa te!
Mun ajolupa menee vanhaksi 13.12. Kakkosvaihe on käyty, todistus siitä on, riittääkö että kiikutan sen ja vain sen lähimmälle poliisilaitokselle? Vai pitääkö varata aika, täyttää joku hakemus, hommata uudet passikuvat? Poliisin nettisivut ei kerro mitään. Kiitos jo etukäteen!
Kommentit (8)
Kiitos vinkistä, mutta kello on 18:15. Häkeä en ajatellut ongelmani takia vaivata.
Ajokortin sai postissa, uusia kuvia ei tarvittu. En enää muista tarkasti. Ei kai se nyt päivän päälle ole? Soita sinne huomenna! https://www.poliisi.fi/poliisi/home.nsf/pages/FC5BBE77E0C7766CC2257B6D00367968?opendocument
Paha meidän on täällä sanoa. Meidän poliisilaitokselta ei voinut edes noutaa valmista ajokorttia ja henkkareita ilman ajanvarausta.
Hakemuksia viedessä olin kylällä aiemmin, ja kävin kysymässä voinko päästä aikaisemmin kuin varaus on, mutta ei. Ketään asiakasta siellä ei ollut, ja istuin toista tuntia autossa virastotalon edessä, ja tänä aikana vain yksi ihminen siellä kävi, enkä tiedä kävikö tämä edes siellä lupatoimistossa.
Että tiukkaa on.
Juuri kaksi viikkoa sitten lähetin kakkosvaiheen todistuksen postissa lähimmälle poliisiasemalle. Viime viikolla tuli uusi kortti postissa.
Jep eli helpoimmalla pääset kun lähetät todistuksen vaan postitse, mitään muuta ei tarvi tehdä tai täytellä.
Kiitos! T. Ap