Pikkujouluaika. Miehet ihan villinä baarissa viime viikonloppuna.
melkoinen meno päällä miespuoleisilla pikkujoulujuhlijoilla. Enpä ole varmaan koskaan joutunut torjuman sellaista määrää iskuyrityksiä. Ja en todellakaan ole mikään helpon näköinen hempukka vaan nelikymppinen naimisisa oleva nainen, sormukset reilusti sormessa. Ehdottelijat aika reilulla ikähaitarilla 25 vuodesta nelikymppisiin. Pikujoulut tuntuvat pistävän miesten hormoonit hyrräämään.
Kommentit (16)
Oliko sua iskemään tulleet miehet sinkkuja vai "sinkkuja" oma vihkisormus jossain taskussa...
Silloin pitää takoa, kun rauta on kuumaa ;).
Pikkujouluaika aiheuttaa pienimuotoista kiimaa puolin ja toisin. Eikä asiaa auta lainkaan, että naiset pukeutuvat tiukkaan ihmonmyötäiseen lyhyeen mustaan...
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:07"]
Oliko sua iskemään tulleet miehet sinkkuja vai "sinkkuja" oma vihkisormus jossain taskussa...
[/quote]
Ei ole tapana kysellä, mutta kyllä toisilla oli sormukset ihan reilusti sormessa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:11"]
Missä paikoissa tällaista?
[/quote]
Lahti
Totta. Täällä nelikymppinen, joka huomasi saman. Parikymppisiä opiskelijapoikia ympärillä koko ajan.
Tapahtuu myös muina aikoina. Olen myös nelikymppinen sormukset sormessa ja baarissa miestä pukkaa oikealta ja vasemmalta. Parempi vain pysyä kotona.
Niinpä, vientiä olisi enemmän kuin koskaan näin miltei nelikymppisenä n. kaksvitosista viiskymppisiin, eniten yrittävät 30-40 -vuotiaat. Imartelevaakin, välillä.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:11"]
Pikkujouluaika aiheuttaa pienimuotoista kiimaa puolin ja toisin. Eikä asiaa auta lainkaan, että naiset pukeutuvat tiukkaan ihmonmyötäiseen lyhyeen mustaan...
[/quote]
minulla ei ollut edes pikkumustaa. Ihan extempore lähdettiin ystävän kanssa parille. Farkuissa, topissa ja saapikkaissa. Hiuksetkin sen kummemmin laittamatta. Yleensä tulee tällättyä paljon enemmän ja käytyä kampaajalla.
Ei järvi soutamalla kulu, jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, jnpp.
Voih, nyt on V-käyrä korkealla, hävitin typeryyksissäni sormuksen eron melskeissä. Nyt se olis kullan arvonen , sillon ku olin naimisissa ei tarvinnu vonkailla, naiset piti ainakin pikkujoulujen aikana siitä huolen. Nyt ilman sormusta on vähän nihkeämpää, pitää tehdä monta aloitetta että yhden saa. Muuna aikana vuodesta aika hiljasta, tosin vähän tulee käytyä kokeilemassa.
Kokeneet ja itsevarmat naiset tuntuvat olevan hyvässä huudossa nuorten miesten keskuudessa. Jos olisi tarvetta, niin nuorua rakastajia olisi tarjolla yllin kyllin. Minulle vaan tuo oma mies on ihan tarpeeksi. Onhan se kuitenkin mukava käydä itsetuntoa nostattamassa baarissa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 16:16"]
Totta. Täällä nelikymppinen, joka huomasi saman. Parikymppisiä opiskelijapoikia ympärillä koko ajan.
[/quote]
No mitäpä äimistelet. Köyri pois, kun tarjolla kerran on - molemmat voittavat.
Vai niin.