Salarakkaani tulossa ensi viikonloppuna kylään
Nainen kenen kanssa olen pettänyt vaimoani sekä hänen mies ovat tulossa kylään ensi viikonloppuna. Miten selviytyä tästä kiusallisesta tilanteesta? Vaimoni oli jostain syystä saanut päähänsä kutsua tämän pariskunnan kylään eikä salarakkaani ollut kehdannut kieltäytyä.
M36
Kommentit (7)
Jos olet selviytynyt sen kanssa sänkyyn niin kai sinä yhdestä kyläilystä selviät. Kusipää. Toivottavasti vaimo ja sen salarakkaan mies ovat jo tietoisia ja tarkoituksena on vaan kertoa se teillekin ja katsoa mitä selitätte. :D
Eihän sitä tiedä vaikka vierailun aikana saisitte omaa aikaa ja voisitte vetäistä pikaiset! Seikkailumieltä ja pilkettä silmään!
Taidan tuntea teidät. Vaimosi kertoi että tajusi jo jonkin aika sitten sinulla olevan suhteen ko naiseen. Mutta se ei haittaa, koska vaimosi hässii naisen miehen kanssa. Eli ihan fifti-siksti menee. Ehkä seuraavaksi voitte kokeilla härkäparilla ja naisparilla.
Rakas, ei mitää hätään. Aion vain ilmoitaa, että tiedät teidän suhteesta ja aion ottaa eroon ja muuttaa Turkkiin Ruzgarin luokse. Olen myös kaikessa hijaisuudessa siirtänyt omaisuuttamme sinne.
Voi että olen tyytyväinen kun ei tarvi enää sinun tuppimunan kanssa harjoittaa aviollista yhdyntää. Sen kunnaiksi kutsuin vieraita. TV:Vaimo PS: Sovittiin ihan naisten kesken että saa pitää sinut.
Juuri tästä erottaa miehen ja naisen.
Kun mies on huoneessa kahden rakastajattarensa kanssa, hän pohtii vaan miten päästä pois ja toivottavasti naiset eivät huomaa.
Nainen samassa tilanteessa pystyy hoitamaan homman kotiin niin, että molemmat luulevat jälkikäteen voittaneensa kilpakosijan.
Eiks salarakkaat oo ihan ysäriä? Ehdota parinvaihtoa ja ryhmäseksiä.