Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduin melkein rakkaushuijauksen uhriksi....

Vierailija
11.10.2021 |

....mutta osasin epäillä, kun mies oli liian komea ja liian rakastunut minuun vaikka ei oltu tavattukaan. Olisi halunnut minun avaavan pankkitilin, että saa jotain rahojaan vastaanottaa sinne. Ennen kuin alettiin rahasta puhua niin ehdittiin tapaamista suunnitella. Mies olisi varmaan asuntoon päästessäni kiristänyt minulta pankkitunnukset ja jos ei olisi tappanut, niin minusta olisi kuitenkin tehty syyllinen tähän juttuun, jonka rahojen todellista alkuperää en edes tiedä. Sanoi saaneensa ne sijoituksista kaukomaiden öljyrahastoihin. Olikohan oikeasti jotain huumerahoja. Olen sen verran hidasälyinen, etten edes keksi millä kaikilla keinoilla tuo miehen juoni olisi edennyt. Olisi kiinnostavaa kuunnella jonkun fiksumman päättelyketju tästä ja onko jollekin muulle käynyt näin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä yhtään ihmistä joka lähettää kenellekään rahaa. Etenkään tyypille, jota ei ole koskaan tavannut. Vain omat lapseni saattavat joskus saada hyvin pieniä vippejä, mutta ei millekään oudoille tileille tms, eikä minkään meilin tai viestin perusteella. Mieluiten kasvokkain ja käteisenä heillekin. Käsittämätöntä, että Ihmiset lähettävät tuhansia jollekin tuntemattomalle tyypille, eikö näistä ole tarpeeksi kuulutettu jo vuosia.

Vaikka olisin umpirakastunut, kyllä joku kello pitäisi soida ja punainen lippu heilahtaa.

Vierailija
22/27 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos entisestä Twitteristä löytyy vielä Becky Holmesin tili, käykää lukemassa. Saa nauraa hinkuyskän ja aasin huutoa muistuttavalla happiloppuu -hirnunnalla. Becky vedättää somehuijareita vitsikkäillä kuvakollaaseilla ja tarinoilla. Muistakaa naiset että Keanu Reeves is not in love with you.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on instassa nytkin noin 30 kpl amereikkalaisia lentäjiä ja kirurgeja, jotka on lähettäny kaveripyynnön ja rakkaudentunnustuksia. Aika jännä, että minä tuntematon 50v suomalainen nainen olen tosiaan niin kovin rakastettu näiden taholta =)

Sitä en tajua, että kukaan aloittaa edes kirjottelua näiden kanssa.

Varakkaat amerikkalaismiehet, erityisesti ulkomailla palvelevat upseerit, ovat aivan hulluina suomalaisten ikänaisten perään. Jotenkin me olemme heidän mielestään häikäiseviä kansainväistä huippuluokkaa olevia kaunottaria, minkä voi todeta pienestä profiilikuvasta tai jopa ilman kuvaakin, vaikka täällä Suomessa meitä pidetään tavallisina persjalkaisina matameina.

Meihin myös luotetaan. He ovat parin vaihdetun viestin jälkeen valmiita luovuttamaan miljoonaomaisuutensa meidän hallintaamme. Heillä on kuitenkin ollut älyä ja taitoa hankkia sekä kasvattaa tuo mittava omaisuus, mutta nyt tuli tenkka på. Onneksi Suomimamma pelastaa pälkähästä, kun pankkeiin ja muihin rahalaitoksiin ei oikein voi luottaa.

Vierailija
24/27 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on instassa nytkin noin 30 kpl amereikkalaisia lentäjiä ja kirurgeja, jotka on lähettäny kaveripyynnön ja rakkaudentunnustuksia. Aika jännä, että minä tuntematon 50v suomalainen nainen olen tosiaan niin kovin rakastettu näiden taholta =)

En minäkään tajua näitä instassa olevia.

Vierailija
25/27 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varakkaat amerikkalaismiehet, erityisesti ulkomailla palvelevat upseerit, ovat aivan hulluina suomalaisten ikänaisten perään. Jotenkin me olemme heidän mielestään häikäiseviä kansainväistä huippuluokkaa olevia kaunottaria, minkä voi todeta pienestä profiilikuvasta tai jopa ilman kuvaakin, vaikka täällä Suomessa meitä pidetään tavallisina persjalkaisina matameina.

Meihin myös luotetaan. He ovat parin vaihdetun viestin jälkeen valmiita luovuttamaan miljoonaomaisuutensa meidän hallintaamme. Heillä on kuitenkin ollut älyä ja taitoa hankkia sekä kasvattaa tuo mittava omaisuus, mutta nyt tuli tenkka på. Onneksi Suomimamma pelastaa pälkähästä, kun pankkeiin ja muihin rahalaitoksiin ei oikein voi luottaa.

Toden totta :D Vaikka kadulla kävellessäni kukaan mies ei edes katsokaan minuun päin ja ravintolassa saan koristaa seinäkukkasena niin American upseerit onneksi ymmärtävät kadonneen kauneuteni päälle. 

Vierailija
26/27 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijauksesi eteni niin kuin niiden pitääkin, että pikku hiljaa annat tietojasi ja lopulta hypätään sitten puhumaan rahasta. Huijaukseen kuuluu aina tuollaiset merkittävät summat, joita jonkun syyn takia pitäisi sinun kauttasi junailla eteenpäin. ILman juuri sinun pankkitiliäsi ja henkilötunnuksia kokonainen instituutti kaatua romahtaisi, jos et suostu yhteistyöhön juuri sillä hetkellä . Tai jos ei muuta, niin rakkaus loppuu sitten siihen paikkaan ja "jäät yksin".

Huijauksia tulee vastaan deittisovelluksissa, Facessa, Instassa, LinkedInissä jne. eli aina sieltä, missä selkeästi pyörii eri ikäisiä ihmisiä.MYös sähköposti, tekstiviestit, WhatsApp jne.

Ne voi myös ottaa huumorilla. Kysehän  on ihan tavallisista ihmisistä, jotka tekevät työtään ja saavat vain pikku provikat työstään. Viestit ovat usein kopioituja ja niitä lähtee tuhansittain maailmalle joka päivä. 

Vierailija
27/27 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen antanut aina Punaisen Ristin, Kirkon ulkomaanavun yms tilinumeroita kun on vongattu tarpeeksi kauan. Siinähän odottavat sitä rahanpesua ja eri hyväntekeväisyys järjestöt saavat mukavat lahjoitukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi