Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet suhteen toimimaan sitoutumiskammoisen miehen kanssa?

Vierailija
08.12.2014 |

Seurustelimme puolisen vuotta, mutta suhde kaatui siihen että mies jonkun ajan kuluttua olisi halunnut ainoastaan avoimen suhteen. Olemme kuitenkin edelleen päivittäin yhteydessä toisiimme ja kysymys ei ole siis todellakaan siitä ettemme tulisi loistavasti toimeen keskenämme. Seksiä en suostu kuitenkaan harrastamaan, vaikka mies sitä vielä haluaisikin. Meillä oli vaan niin hyvä yhteys ja voimme puhua mistä vain, mutta samalla sattuu, että mies haluaa myös muita naisia. Onko mitään toivoa, että mies muuttuu? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ilmaista p'''ua se on vain hakemassa. 

Anna olla jo.

Vierailija
2/13 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:47"]Ei ole. Ilmaista p'''ua se on vain hakemassa. 

Anna olla jo.
[/quote]

Minäkin näkisin asian näin. Mitä itse haluaisit teidän suhteeltanne? Tuollaisen miehen kanssa ei kannata rakentaa mitään pitkäkestoista yhteistä, hommata lapsia tms koska niistä jää sitten yksin vastuuseen kun mies saa päähänsä haluta tällä hetkellä jotain muuta. Tuollaiset ihmiset eivät halua ostaa lehmää, koska maitoa saa ilmaiseksi aina jostain.

Onneksi meri on täynnä kaloja. Uusi mies kierrokseen, ellet sitten itse ole tyytyväinen satunnaiseen tapailuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin jätin parin kk tapailun ja sekstailun jälkeen aivan ihanan miehen vaikka olin korviani myöten ihastunut. Hän ei halunnut oikeaa parisuhdetta kanssani. Oman arvonsa tunteva nainen ei roiku sekuntiakaan miehessä joka on vain helpon seksin perässä.

Jätä se. Jos mies haluaa sua niin paljon ettei halua menettää, hän tietää mitä tehdä. Omakin häntäheikki tuli järkiinsä puolisen vuotta jättämisen jälkeen, mutta silloin mulla oli jo uudet (ja paremmat) kuviot :)

Vierailija
4/13 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:47"]Ei ole. Ilmaista p'''ua se on vain hakemassa.  Anna olla jo. [/quote] Minäkin näkisin asian näin. Mitä itse haluaisit teidän suhteeltanne? Tuollaisen miehen kanssa ei kannata rakentaa mitään pitkäkestoista yhteistä, hommata lapsia tms koska niistä jää sitten yksin vastuuseen kun mies saa päähänsä haluta tällä hetkellä jotain muuta. Tuollaiset ihmiset eivät halua ostaa lehmää, koska maitoa saa ilmaiseksi aina jostain. Onneksi meri on täynnä kaloja. Uusi mies kierrokseen, ellet sitten itse ole tyytyväinen satunnaiseen tapailuun.

[/quote]Tämähän tässä vähän on ongelmana :( En epäile sitä, että mies ei pitäisi minusta, mutta hän vain haluaa saada kaiken. Välillä tuntui sieltä, että mies todella halusi olla kanssani, puhui jopa mahdollisesta avioliitosta. Mutta sitten toisaalta tunsi, että menettää jotain sitoutumalla ja sanoi, että pelkää että päätyy pettämään ja satuttamaan mua jos ollaan yhdessä... 

Vierailija
5/13 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, ja erittäin huonot kokemukset yrittämisestä (nuorempana sitä vain oli tyhmempi: luuli, että rakkaus riittää.) Juokse siis! Älä edes ole kaveri moisen kanssa vaan etsi tilalle hyvä mies!

Vierailija
6/13 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumiskammoa ei ole olemassakaan..

Vierailija
7/13 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha jäädä roikkuu.

Vierailija
8/13 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa sitoutumiskammoa. On olemassa vaan ihmisiä jotka eivät halua sitoutua juuri sinun kanssasi. Löytäessään "sen oikeasn" sitoutumisessa ei ole ongelmaa. Mieti vähän. 

Kyylä minäkin olen "sitoutumiskammoinen" joidenkin miesten kanssa jotka ovat periaatteessa ihan hyviä vaihtoehtoja mutta jotain puuttuu.

Vierailija
9/13 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä , ei kyylä =)

Vierailija
10/13 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran parisuhteen toimimaan vuodeksi sitoutumiskammoisen miehen kanssa, mutta suhde päättyi siihen että se petti mua :/ En siis suosittele.

Vierailija
11/13 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla kokemuksia?

Vierailija
12/13 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitoutumiskammoinen mutta se tarkoittaa vain sitä että en halua asua yhdessä tai tehdä lapsia. Pillua en halua muilta. Jos 1-2 kertaa viikossa näkeminen riittää suhteeksi niin ok. Muuhun en pysty.

Vierailija
13/13 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:07"]Mä olen sitoutumiskammoinen mutta se tarkoittaa vain sitä että en halua asua yhdessä tai tehdä lapsia. Pillua en halua muilta. Jos 1-2 kertaa viikossa näkeminen riittää suhteeksi niin ok. Muuhun en pysty.
[/quote]

Kariko se siellä? Olishan se neljä lasta kieltämättä iso määrä yhtäkkiä...