Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisätilanlämmitin joululahjaksi vaimolle

Vierailija
08.12.2014 |

Ajattelin ostaa vaimolle uuden sisätilanlämmittimen autoomme. Onko siinä tarpeeksi vai ostaisiko jääraapan myös? Niitähän saa myös vaaleanpunaisina nykyään.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääraapan sijasta sä voisit katsella myös vaaleanpunaista lohkolämmittimen johtoa. Se olis ehkä vähän spessumpi juttu, antaa ymmärtää, että oot nähnyt vaivaa, kun paketista kuoriutuisi ei vihreä, vaan pinkki johto <3

Vierailija
2/16 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa minä ajattelin jotain ihan muuta sisätilaa. Semmoinen vähän kuin saappaankuivain. Mitä jos vain antaisit sille useammin, ettei paikat jäähdy liikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih-hih, tuli tässä mieleen, kun eräs sukulainen päätti sitten muistaa miestänsä uudella sisätilanlämmittimellä ja lopulta miehellä taisi olla niitä jouluaattona kaksi upouutena ja yksi vanha:D Minusta sellainen pinkki jääraappa rukkasella oli kyllä aika söpö, kun näin kaupassa.

Vierailija
4/16 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä pullo LadyLasolia niin avot

Vierailija
5/16 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukkasjääraappa on kylmä laiytaa käteen, kun autosta ottaa.

Vierailija
6/16 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 14:01"]

[/quote]

Onko LadyLasol ihan oikea tuote?

Vierailija
7/16 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 14:03"]

[/quote]

[/quote]

On oikea tuote, kuten vastaava Lasol, mutta tuoksu on naisellisempi ja väri pinkki. Kyseessä on siis tuulilasinpesuneste. 

Vierailija
8/16 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkki puolipeite olisi hyvä lisä myös. Kyllä sitten jouluna sais ukko piparia.

Vierailija
9/16 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut tulpat kerran, kun auto oli jo puoli vuotta sammuillut joka risteykseen. Ja oonkohan sellaisen penkinlämmittimenkin saanut joululahjaksi joskus.

Vierailija
10/16 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoomme? Eli ostat vaimolle lahjaksi jotain mitä tarvitset itse?
Kylkeen vähintään lahjakortti, että pääsiäiseen asti sinä juokset illalla laittamaan ajastimen kohdalleen ja töpselin seinään.

Musta on aivan lutuista, kun mun mies törkkää sähköt mun auton lämmittimeen aamulla töihin lähtiessään, jos itse olen illalla unohtanut johtotyöt.

Vierailija
11/16 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:45"]

Mä olen saanut tulpat kerran, kun auto oli jo puoli vuotta sammuillut joka risteykseen. Ja oonkohan sellaisen penkinlämmittimenkin saanut joululahjaksi joskus.

[/quote]

Ukko ajatteli pehvaasi lämmöllä.

Vierailija
12/16 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:45"]Mä olen saanut tulpat kerran, kun auto oli jo puoli vuotta sammuillut joka risteykseen. Ja oonkohan sellaisen penkinlämmittimenkin saanut joululahjaksi joskus.
[/quote]

Mä sain ekaan autooni käynnistyskaapelit ja hinausköyden. Veljeltä.

Vierailija
13/16 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit kyllä lämmitellä tulevan vuoden sillä lämmittimellä itseäsi, siis jos minulle sen joululahjaksi hankkisit.

Vierailija
14/16 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

On, mutta niin järkyttävän pahan hajuista, että pitäisi lailla kieltää. Vrt. hajustetut pyykinpesu- ja huuhteluaineet.

Tarkista kuitenkin, että vaimosi autossa on valmiiksi paikka sisätilalämmittimelle, tai varaudu johtojen asentamiseen samalla kun hankit sen lämmittimen.

Minäkin olen saanut takamuksenlämmittimen, kun auton oma ei toiminut. Myös lisävalot ovat toivelistallamme.

Vierailija
15/16 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tunkki olisi myös hyvä.

Vierailija
16/16 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 08:10"]

[/quote]

[/quote]

On, mutta niin järkyttävän pahan hajuista, että pitäisi lailla kieltää. Vrt. hajustetut pyykinpesu- ja huuhteluaineet.

Tarkista kuitenkin, että vaimosi autossa on valmiiksi paikka sisätilalämmittimelle, tai varaudu johtojen asentamiseen samalla kun hankit sen lämmittimen.

Minäkin olen saanut takamuksenlämmittimen, kun auton oma ei toiminut. Myös lisävalot ovat toivelistallamme.

[/quote]

Perus Lasol on vielä hirveämmän hajuista. Lady Lasol on suunniteltu naisten mieleen, ostan ja tykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi