Hui kauhea. Työpaikan virkistysilta on tulossa pelottaa ja etukäteen mitä tulee tapahtumaan.
Tiedän, että alan kiskoa ilmaista juomaa naamaani enkä pysty lopettamaan. Sen jälkeen alan laukoa törkeyksiä joita en edes tarkoita, mutta minä vain päästelen niitä ulos.
Minua pelottaa kamalasti. En kuitenkaan haluaisi jättää iltaa väliin enkä oikeastaan haluaisi olla kiskomattakaan mitää tai no en oikeasti edes kykene siihen jos ulottuvilla on viinaa.
Olen pattitilanteessa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kaikkiin pippaloihin kuuluu yksi munaaja, joka kulkee naama punaisena ja korvat kuumina vielä vuodenkin päästä.
Yksi? Kyllähän se yleensä suomalaisissa firman bileissä on niin, että yhdeltä jos toiseltakin karkaa mopo käsistä. Maanantaina kaikki häpeävät omia mokiaan, eivätkä edes muista muiden. Toki joukossa aina on lasiin sylkeviä Sirpoja tai Simoja, jotka sitten omassa erinomaisuudessaan paheksuvat muiden menoa.
Itse paheksut nyt niitä, jotka osaavat käyttäytyä seuran vaatimalla tavalla...
Muista, että olet siellä töissä vielä pippaloiden jälkeenkin, eli kauheasti ei kannata itseään munata. Itse en menisi tuollaisiin joutavuuksiin katselemaan örvelöitä, ellei saisi palkkaa kaikkine iltalisineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42257 kirjoitti:
Firman bileissä maks. 1 olut tuntiin. Kolme neljä tuntia juhlissa ja sitten kotiin. Ne munailut on kivempi munailla muussa porukassa.
Mitä järkeä tuollaiseen edes mennä sitten?
Niin, että ei voi olla sivistynyt edes firman juhlissa? Aina pitää vetää pää täyteen ja nolata itsensä, siinä sitten on sitä järkeä! 💪
No jos ryyppää sen kolme kertaa vuodessa niin miksei voisi silloin ottaa ihan kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kaikkiin pippaloihin kuuluu yksi munaaja, joka kulkee naama punaisena ja korvat kuumina vielä vuodenkin päästä.
Yksi? Kyllähän se yleensä suomalaisissa firman bileissä on niin, että yhdeltä jos toiseltakin karkaa mopo käsistä. Maanantaina kaikki häpeävät omia mokiaan, eivätkä edes muista muiden. Toki joukossa aina on lasiin sylkeviä Sirpoja tai Simoja, jotka sitten omassa erinomaisuudessaan paheksuvat muiden menoa.
Itse paheksut nyt niitä, jotka osaavat käyttäytyä seuran vaatimalla tavalla...
Minkä seuran? Jos 95% vetää perseet olalle ja loput 5% nyrpistelee. En minä niitä paheksu, senkun nyrpistelevät, nuo tiukkapipoiset ilonpilaajat.
Vierailija kirjoitti:
Muista, että olet siellä töissä vielä pippaloiden jälkeenkin, eli kauheasti ei kannata itseään munata. Itse en menisi tuollaisiin joutavuuksiin katselemaan örvelöitä, ellei saisi palkkaa kaikkine iltalisineen.
Hahhah, perus tiukkapipon kysymyt kun firma ilmoittaa pippaloista, ”kai siitä maksetaa”. No ei kuule makseta muuten kuin ruualla, juomalla, bändillä, hauska pidolla. Parempi, kun et menekään.
Mä olen ollut viimeiset 10v niin ”tylsällä” osastolla että kukaan ei ole meidän juhlissa sekoillut tai munannut :(
Kuppia on kyllä otettu. Voisko olla niin että osataan käyttäytyä? Duunareita emme tosin ole, ehkä niissä piireissä tämä on enemmän ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, perus tiukkapipon kysymyt kun firma ilmoittaa pippaloista, ”kai siitä maksetaa”. No ei kuule makseta muuten kuin ruualla, juomalla, bändillä, hauska pidolla. Parempi, kun et menekään.
Ilmaisen viinan perässä mihin vain menijä bongattu!
Onko Ap tämä virkistysreissu Pohjois-Pohjanmaalla?
Rehellisintä ottaa ihan kunnolla. Se joka himmailee, sillä on jotain salattavaa.