jos nilkassa rasitusmurtuma pyytäisitkö sairaslomaa?
eilen kipeytyi nilkka juoksulenkillä, jalka ei vääntynyt enkä muutenkaan satuttanut sitä. Kipu alkoi siis ihan yhtäkkiä ja kävelykin hankalaa. Koko nilkka aivan turvoksissa, eikä esim nilkan molemmin puolin olevia luita erotu ollenkaan turvotuksen alta.
olen aloittanut juoksun vajaa pari kuukautta sitten ja nyt parin viikon aikana nilkka kipuillut muutaman kerran lenkin jälkeen, kipu kuitenkin hävinnyt buranalla. Juoksukengät ostettu myyjän avustuksella ja oikeanlaiset minun jalkaani.
Kommentit (6)
istut vaan koneella töissä eli ei sairaslomaa
Pyytäisin sairaslomaa koska teen seisomatyötä.
en istu koneella töissä, vaan lähdin juuri töistä yövuorosta ja ensi yönä tarkoitus mennä takaisin töihin.
En pyytäisi mitään, mutta kävisin lääkärissä näyttämässä jalkaani ja arvioituttamassa työkykyni.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 08:26"]istut vaan koneella töissä eli ei sairaslomaa
[/quote]
Jaa kyllä mä ainakin olin murtuneen jalan kanssa saikulla istumatyöstä. Kun työmatka ei ollut istumamatka.
en siis ole saanut rasitusmurtumasta diagnoosia, mutta äitini sairaanhoitajana ja epäili että voisi olla siitä kyse.