Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni ei halua lapsia....

Vierailija
08.12.2014 |

Ja se on täysin ok. Jokainen valitsee oman tiensä eikä jokainen halua lapsiperhe elämää. Isosiskoni valitsi matkustelun ja minä sen perhe elämän ja en todellakaan tehnyt lasta se ajatus päällimmäisenä, että voisin vielä joskus olla mummo. Hankin tämän ihanan rakkaan tyttäreni sitä varten, että halusin oman pienokaisen jolle antaa kaikki rakkauteni ja turvani. Pienokaiseni aina, vaikka tyttö onkin jo fiksu aikuinen nainen. Mutta niin.....ennenkuin tämä menee aivan herkistely purkausviestiksi niin käyn pääasiaan: Minä hyväksyn tyttäreni ja tämän aviomiehen lapsettomuus päätöksen täysin. Mutta miehen äiti ei. Mitään kauhean läheisiä välejä ei koskaan ole miehen äitiin kehittynyt ja välit eivät ole olleet koskaan kovinkaan lämpimät, mutta toimeen on yritetty tulla aina. Ja eniten tämä pätee tyttäreeni. Huomaan paljon asioita ja olen aina tiennyt, että miehen äidillä on jotain tytärtäni vastaan, mutta en ole sotkeutunut siihen ja pahentanut tilannetta entisestään.

Mutta nyt menee jo kyllä liian pitkälle sanon minä! Tyttäreni on ohi mennen valitellut kerta pari miten anoppinsa on hyökännyt kimppuun tämän lapsettomuus asian tähden. Piru on todellakin irti. Minua raivostuttaa katsella ja kuulostella sivusta naisen käytöstä. Toki häntä harmittaa jne, mutta kenenkään ei pitäisi puuttua toisen pariskunnan tekemisii. Ei edes meidän äitien. Mutta nyt alkaa minun sietokykyni pettää, koska miehen äiti käy nyt jo MINUN KIMPPUUNI. Ottanut minuun yhteyttä ja päivitellyt tyttäreni ja hänen poikansa päätöstä olla hankkimatta jälkikasvua. Äsken huomasin, että puhelimeeni oli tullut eilen illalla kyseiseltä naiselta viesti, jossa hän pyytää, että puhuisin "järkeä" tyttäreni päähän. Tämän luettuani meni hermot. Mitä voin tehdä vai teenkö mitään? Laitanko napakan viestin? Minusta tuo oli pöyristyttävä viesti häneltä!! Kiukuttaa niin! Laitanko hänelle jonkin terävänsävyisen viestin vai pyydänkö tyttäreni lupaa vai jätänkö huomiotta? Mikä olisi järkevintä.......mutta todella todella vaikeaa pysyä hiljaa, jos hän alkaa laittamaan syyllistäviä viestejä minulle minun lapsestani!!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pistät ruotuun. Tämän itsekkään anopin siis.

Vierailija
2/7 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy tyttäreltäsi lupaa, koska et sitä todennäköisesti saa. Hän haluaa vältellä konfliktia anopin kanssa. Sun on nyt itse päätettävä, että minkälaiset rajat haluat vetää tyttäresi anopin kanssa. Koita nyt rauhoittua ennen kuin teet mitään. Toi asia pitää päättää vasta sitten, kun olet rauhoittunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaitat asiallisen viestin jossa ilmaiset että sinulla itselläsi ei omasta mielestäsi ole sanottavaa kahden aikuisen ihmisen asioihin tai elämään. Pyydät sanassa myös että tämä tyttäresi anoppi jättää sinut rauhaan asian tiimoilta ja ettei enää lähetä sinulle vastaavanlaisia viestejä.

Vierailija
4/7 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lisää vielä että älä siis kommentoi mitään siitä että olet ok tyttäresi ja hänen miehensä päätöksestä, vaan yksinkertaisesti vain että et ota asiaan nyt etkä koskaan myöhemminkään kantaa, koska kyseessä on kaksi aikuista ihmistä. Ja vedät siis rajat anopin köytöksestä itseäsi kohtaan (eli ettei enää ota sinuun yhteyttä, kiitos)

Vierailija
5/7 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 06:38"]

Kaitat asiallisen viestin jossa ilmaiset että sinulla itselläsi ei omasta mielestäsi ole sanottavaa kahden aikuisen ihmisen asioihin tai elämään. Pyydät sanassa myös että tämä tyttäresi anoppi jättää sinut rauhaan asian tiimoilta ja ettei enää lähetä sinulle vastaavanlaisia viestejä.

[/quote]

Juuri näin. Huolehdi myös, että puhut tyttäresi JA hänen miehensä yhteisestä päätöksestä etkä pelkästään tyttären valinnasta.

Vierailija
6/7 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaa se sika!

Vierailija
7/7 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tollanen ei lopu niin saat tehdä tuosta poliisiasian, että sua ahdistellaan puhelimitse. Asia selvästi häiritsee sua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän