Onkohan mussa jotain vikaa?
Istun miesystävän viereen sohvalle pelkissä alusvaatteissa mutta ainoa mikä kiinnostaa on luurin tai telkkarin tuijotus. Kosken häntä ja kysyn haluaisiko hänkin koskea mua. Hiplaa hetken, ehkä minuutin, ja sitten taas uppoutuu katsomaan telkkua. Tuli vähän nolo olo kun jouduin itse oikein pyytämään, että koskisi. Epähaluttu. Oon elänyt siinä uskossa, että mies tykkää jos nainen tulee viereen, etenkin kivoissa alusvaatteissa. Tää ei ollut ainut kerta kun näin käy. Ja jos tällä nyt on mitään merkitystä, huolehdin hygieniasta, hyvä kroppa... Missä vika?
Kommentit (10)
Se voi olla itsestään vaan ja omista tarpeistaan kiinnostunut.
Sillä voi olla vakipano muualla.
Sitä saattaa kiinnostella miehet enemmän.
Jokaisessa on jotakin vikaa. Kukaan ei ole täydellinen.
vasta runkannut, niin ei jaksa innostaa...
Kysy suoraan mikä on kun ei kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla itsestään vaan ja omista tarpeistaan kiinnostunut.
Sillä voi olla vakipano muualla.
Sitä saattaa kiinnostella miehet enemmän.
Ehkä se on todennäköisimmin toi eka. Ottaa kyllä mielellään vastaan suihinottoja mutta nykyään yhä useemmin käy niin, että minä jään ilman. Ap
Vierailija kirjoitti:
vasta runkannut, niin ei jaksa innostaa...
Niin kai. Viimeksi aamulla rakasteltiin lusikassa, et kyllä siitä hetki on. Kai mä vain sitten olen tässä suhteessa se tarvitsevampi ja aktiivisempi osapuoli. Ap
Mietin vaan.. kirjoitti:
Kysy suoraan mikä on kun ei kelpaa!
Kysäisinkin, että mikä on kun ei näytä kiinnostavan. Sanoin, että tuli vähän nolo olo, kun yritin olla viehättävä mutta mies oli kuin mua ei olisikaan. Mutisi vain jotain "älä nyt viitsi". Ap
No jopa on juntti mies... pahoitteluni.
Rehellisesti sanottuna vtuttaa panostaa itseensä ja sitten tulla täysin sivuutetuksi. Ap