Pipsa ja Osmo käyttävät suihkuvedetkin uudelleen – helsinkiläisperhe elää ympäristön ehdoilla
https://www.meillakotona.fi/artikkelit/pipsa-ja-osmo-elavat-ympariston-…
Tehkääpä perässä :D !
Kommentit (90)
Ihan sama kunhan eivät minulle ala tuputtamaan tai pakottamaan samaa touhua.
MÄ en edes lukenut muuta kuin otsikon, mutta arvasin tämän jutun löytyvän tänään tältä palstalta.
Oletteko koskaan nähneet oikeasti miehekkään näköistä vegaani-ekoilijamiestä? Minä en.
Pisteet näille siitä, että eivät tuomitse toisten elintapoja. Toivottavasti lapsi ei kasvaessaan jää ihan liian monesta asiasta paitsi, lasten ja nuorten tekemiset ja menemiset kun on aika tavarakeskeisiä.
Mun mielestä menee vähän yli tuo touhu. Ei pysty elämästä nauttimaan. Sääliksi käy lasta.
Omat pierut haisee varmaan tosi maukkaalle
Elämää voi suorittaa monella tapaa.
Muotihipsterivegejä, fyi! Ostivat asunnon - siis o s t i v a t mitä keskiluokkaisimman asunnon. En voi mitenkään kunnioittaa tällaista valintaa. Hyi!
Ettei mies kävisi salaa hampurilaisilla kun mahaa on.
Hirveää haaskausta viilentää vettä jääkaapissa.
Siinä vauva-ammeessa seistessä kun liukastuu ja pää kolahtaa kaakeleihin, niin unohtuu tuollainen hulluus.
Eivät ainakaan herkuissa säästä ulkomuodosta päätellen
Eivät sitten säästä lämmityssä kun pitävät lasta kestovaipoissaan syönnin ajan. Kankainen ruokalappu voisi olla hyvä.
Oksettaa näin hygienian kannalta. Samoja astioita koko päivä ja samat vaatteet monta päivää. Yöks! Ympäristötietoisesti voi elää myös vetämättä överiksi.
Molemmille vanhemmille tuntuu maistuvan se vegaaninen ruoka. Eikö ylensyöntikin ole tuhlausta sekä rahallisesti että ympäristön kannalta?
Poikaa ei kauan virkatut lelut kiinnosta. Tietysti jos touhuavat lapsen kanssa paljon ulkona yms. niin pärjäävät vielä noin pienen kanssa.
Miten likaisella vedellä peseytyminen täällä Suomessa auttaa Afrikan ja muiden kuivien alueiden mahdolliseen ilmastonmuutoksesta johtuvaan vesipulaan? Voiko joku avata tätä.
🇺🇦🇮🇱
Pestäänköhän sitä vauvan ammetta vanhempien käytön jälkeen? Pelkään, että veden säästövimmassaan eivät raaski pestä ammetta kunnolla, ja vauva lilluu ties missä pöpöissä. Hyi!
Lapsen pitää syödä vaippasillaan ettei vaatteet likaannu. Ei tsiisus.
Mitään järkeä tai hyötyä kenellekään tuossa touhussa ei ole mutta ehkäpä tuo on tietyissä piireissä muodikasta.
Sori mut ei onnistu multa :/