Työkyvyttömyyseläkkeellä ja tarvitsisin kipeästi rahas
En mitään isoa summaa - muutaman satasen. En käytä päihteitä, pelaa, eikä minulla ole muutakaan addiktiota. Elän köyhyysrajalla, joten ylimääräistä ei yksinkertaisesti ole. Fyysinen suoriutuminen on sairauden vuoksi pois laskuista, henkiseltä kantilta saattaisi vielä paukkuja löytyäkin, ei kuitenkaan pitkäkestoisesti. Kenelläkään ideoita? (Ei seksipalvelut.)
Kommentit (44)
ala kasvatamaan kannabista ja myy sitä
Säästät rahaa kun et usko lotto arvontaan.Menet 3 kertaa viikossa Helsinki 92. ruoka kassi jono.Samalaisia on mualakin kuin Helsingin alueet. Saat ilmaista ruokaa.Säätäsi siitä ison summan kuukadessa sivuun.Jos olet likunta rajoiteinen.Heti ilmainen rolatori Helsingin kaupungilta terveyskeskus läkärin todistuksella tarviit.Missä siten asutkin kaupunki kunta,saama asia. Siinä voit istua ja huilija jatkaa matkaa.Mukavasti kerätä tyhjä puloja,taas ilmasta rahaa pienestä ajan kanssa kertyy kuitenki vuodessa kiva summa.Ota selvää ketkä mitkä järjeistöt jakaa EU- kuivamuonaa. Netistä vaan etsimään.Ylensä lähiöiden jotkut kerho tilat,joissa pidetän päihtetömiä kerhoja, kahvihetkiä ymm.
Puhelinmyyntiä tai gallupien tekoa, ne ei fyysisesti rasita.
Jokaisella olisi hyvä olla kaveripiirissä edes muutama ihminen, joka ei ole ihan rahaton. Olen tänä vuonna vienyt yhdelle yh-äidille pari ruokakassia, maksanut yhden ihmisen elinlääkärilaskun 500 euroa ja antanut yhdelle 830 euroa välttämättömiin menoihin. Silti olen pärjännyt itse ihan mukavasti - ja saanut hyvän mielen, kun olen voinut auttaa. Ilmaiseksi annettuja puutarhatuotteita, kuten marjoja, Hokkaido-kurpitsoita ja omenotia ei kannata edes mainita.
Täysin tuntemattomille en ole rahaa antanut, jos ei avustuskohteita lasketa.
Seurakunta on seurakuntalaisiaan varten. Yhteys diakoniatyöhön.
Kerää ja palauta pantillisia pulloja & tölkkejä.
Lähetä sähköpostia Sannalle. Hän on kuulemma itse hyvin köyhästä perheestä, joten ymmärtänee tuskasi ja tarpeesi.
Vierailija kirjoitti:
Kerää ja palauta pantillisia pulloja & tölkkejä.
Sivusta: miten hän ne kerää ellei pysty kunnolla liikkumaan? Sanoi ettei mikään fyysinen onnistu.
Haet vaan oikeutusta pikavipille täältä.
Älä ota pikavippiä, itse olen ottanut useamman ja olen ihan kusessa niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Haet vaan oikeutusta pikavipille täältä.
En ole ap, mutta tarvitseeko Suomessa pikavippiin _oikeutuksen_?
Ei me osata täällä sua neuvoa, köyhän elämä on nyt vaan tollanen, paska. ”Meillä on kaikilla rajoitteemme” - kuten Vaasassa sulle sanottais 🤔
Myy tai panttaa kodin-irtaimistoa. Lainaa sukulaiselta.
Onko sinulla mitään erityisosaamista? Esim. johonkin käännöstyöhön? Puhelinmyyjäksi pääsee kai melko helposti, ei sitä ehkä kauan jaksaisi, mutta muutaman satasen edestä ehkä kyllä.
Kiva otsikko "... tarvitsisin kipeästi rahas."
Onko sulla luottokortti? Sen saa yleensä, jos on säännölliset tulot.
Osta kirppikseltä jotain kangasta, lankoja tms. ja ompele/neulo/askartele kivoja vaatteita, asusteita ja koriste-esineitä ja laita tori.fi:hin tai huuto.nettiin myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota pikavippiä, itse olen ottanut useamman ja olen ihan kusessa niiden kanssa.
Ei tarpeeseen otettu pikavippi aja vaikeuksiin, vaan holtiton rahankäyttö. AP tuskin saa pikavippiä, ei ainakaan satasia.
Vierailija kirjoitti:
Kiva otsikko "... tarvitsisin kipeästi rahas."
Joo, freudilainen lipsahdus 😅
Ap
Ryhdy katusoittajaksi. Myy kirpparilla tavaraa. Kerää pulloja.