Montako isovanhempaa sinulla on elossa?
Ja mihin ikään ovat ehtineet?
Mulla ei oo enää yhtään elossa. Viimeinen elossa oleva oli äidin äiti joka kuoli puolisen vuotta sitten 86 vuoden iässä.
Kommentit (46)
Kaikki neljä elossa ja 75-80 vuotiaita.
Nolla. Olen 21 ja omat vanhempani ovat kuuluvat ikäluokkaan jossa moni on jo isovanhempi. Omista vanhemmistani ei varmaan tule koskaan isovanhempia.
Yksi n. 70v on jäljellä.. 2v sitten oli vielä kolme isovanhempaa elossa, mutta viim pari vuotta onkin ollut melkoinen ilossa ja surussa. Neljäs isovanhempi kuoli jo ennen minun syntymääni.
Mummi on elossa ja täyttää pian 90. Tosi hyvässä kunnossa edelleen, asuu kotonaan eikä tarvi apua. Muut kuolleet 72-83-vuotiaina.
Ei yhtään. Viimeisin kuoli noin 13 vuotta sitten. Ylipäänsä kaikki isovanhemmat ovat kuolleet 45-60-vuotiaina.
Viimeisin kuoli 2001 yli 80-vuotiaana ja toinen isoisistä kuoli kauan ennen syntymääni yli 70-vuotiaana. Heidän välissäään kuoli 72v isoisä ja 92v isoäiti
Yksi eli äidinäiti, hän on 90. Muut ovat olleet kuollessaan 77, 81 ja 93. Aikuiseksi olen saanut kaikki pitää ja itsekin olen pian 50.
Kaikki, eli molemmat äidin vanhemmat ja molemmat isän vanhemmat. Kaikki voivat oikein hyvin. Olen 26v.
4. 70- 84v. Kaksi vuotta sitten oli isoisoäiti, menehtyi 98v
Yksi on elossa, mummi on nyt 85-vuotias
Pappa kuoli 75-vuotiaana vuonna 2007, toinen mummi 77-vuotiaana vuonna 1987 ja toinen pappani 87-vuotiaana vuonna 1977. Enpä ole ennen tajunnutkaan, että ovat kaikki kuolleet 7-vuosina. Isäni kuoli 1997.
Kaikki eli isän ja äidin vanhemmat. Vanhin on 75 v ja nuorin 69 v. Nuorinta on luultu monesti äidikseni ja on erittäin hyvässä kunnossa. Vanhin eli äitini isä on sairastellut jonkin verran ja ylipainoakin kertynyt. Hän on 'huonoimmasaa' kunnossa heistä.
3. Äidin isä kuoli joitakin vuosia sitten, mutta en ole häntä koskaan nähnyt. Tai olen kuulema ihan pienenä, mutta ei siis muistikuvia.
Ikähaarukka elossa olevilla on 79-81. Itse olen 37.
Ei yhtään. Ensimmäinen on kuollut 45 vuotiaana johonkin kulkutautiin ja loput 61-65 vuotiaina sydäriin. Omat vanhemmat ovat kuitenkin sentään 7-kymppisiä ja elossa, joten ehkä tässä itsekkin elää edes lähelle keskimääräistä eliniän odotetta, vaikka ei taida geenit olla kaikkein otollisimmat.
1-2, toisesta en ole varma kun ei olla tekemisissä. Äidinäiti on 81-vuotias. Itse olen 27. Isoisiä en ole koskaan ehtinyt näkemään, molemmat kuolleet ennen syntymääni. Isänäiti on siis tämä kysymysmerkki.
4. Ovat 66, 69, 76 ja 82 vuotiaat
Ei yhtään. Mummu kuoli v 1990. Muut jo ennen sitä. Isoisä meni sodassa.
3. Äidin isä kuoli joskus 60-70 vuotiaana ja loput on 78-79-vuotiaita.
4.
Äidin puolelta: 86 ja 90
Isän: 70v kumpikin